Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg ringte og bestilte time til mekling for over to uker siden,og jeg hadde ikke hørt noe,så da ringte jeg for å høre hvor lenge vi må vente.Og da sier de at vi skulle vært der på fredag,og vi har ikke fått beskjed om det.. Og jeg må ha de papirene i orden så fort som mulig,jeg får jo ingen penger før det.Og det sa jeg til han,men han kunne jo selfølgelig ikke love noen ting. Så nå får jeg vel ingenting før i kanskje desember:((Og jeg som må ha mye forskjellig,bla kjøleskap.Noe kan jo vente,men akkurat kjøleskap hadde vært greit og hatt,liksom....
så var vi 4 Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Du får låne deg et hos noen kanskje? irriterende at dere ikke hadde fått beskjed om timen.
akt80 & Sara Emilie Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Det er vell bare barnetrygden man ikkje får før man kan vise meklingsattest?
1litenOg1Stor Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Du kan søke om OS uten meklingsattesten,bare send den etterpå. Du trenger bare attesten til å søke om utvidet barnetrygd.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. oktober 2007 Å?Det trodde ikke jeg,og jeg som har gått og ventet og ventet! Da er jo det greit:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå