Gå til innhold

Duste familievernkontor:(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ringte og bestilte time til mekling for over to uker siden,og jeg hadde ikke hørt noe,så da ringte jeg for å høre hvor lenge vi må vente.Og da sier de at vi skulle vært der på fredag,og vi har ikke fått beskjed om det..

Og jeg må ha de papirene i orden så fort som mulig,jeg får jo ingen penger før det.Og det sa jeg til han,men han kunne jo selfølgelig ikke love noen ting.

 

Så nå får jeg vel ingenting før i kanskje desember:((Og jeg som må ha mye forskjellig,bla kjøleskap.Noe kan jo vente,men akkurat kjøleskap hadde vært greit og hatt,liksom....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får låne deg et hos noen kanskje? irriterende at dere ikke hadde fått beskjed om timen.

Skrevet

Det er vell bare barnetrygden man ikkje får før man kan vise meklingsattest?

Skrevet

Du kan søke om OS uten meklingsattesten,bare send den etterpå. Du trenger bare attesten til å søke om utvidet barnetrygd.

Skrevet

Å?Det trodde ikke jeg,og jeg som har gått og ventet og ventet!

Da er jo det greit:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...