Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 I går hadde sambo og jeg sex.. Noe vi ikke har hatt på leeenge.. I natt har jeg hatt vonde kynnere.. Har ikke sovet noe særlig for å si det sånn. Det har vært så vondt. Har hatt kynnere i flere uker, og de har vært vonde. Men synes at det har vært litt vondere i natt og i dag. I tillegg til at det har gjør vondt i ryggen når kynnerene kommer. Jeg er 37, snart 38 uker på vei. Har 1 cm åpning og tror jeg er moden (dette fikk jeg høre for over 2 uker siden). Kynnerene kommer ikke regelmessig. Alt fra 2-20 min mellomrom. Men kan det være noe på gang? Er så utrolig klar!!! Evt noen med gode råd??
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 For babyen er det nok best å få være i magen din litt lengre, det er tross alt en stund til termin. Så, ikke framprovoser noe, la tida gå...
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Så lenge det ikke er regelmessig er det nok mest sannsynlig kun kynnere. Kan være modningen som pågår.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 er nok modning ja. er ca en uke lenger enn deg, og hadde en jævelig slitsom natt nå. trodde jeg hadde rier når jeg våknet kl3 av smerter i magen, men fant ut at det bare er kroppen som gjør seg klar på at ting skal skje.. så vi får holde ut med litt smerter i ny og ne, jo nærmere ternim, jo bedre, for baby sin del!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå