LilleTrille med en tulle Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg leser at flere har blitt gravid når de brukte p-piller.. I teorien er det jo nesten umulig, men når dere ble gravide, tok dere p-piller som dere skulle? Mindre enn 36 timer mellom hver pille, hver dag og sånt? eller glemte dere dere? og tok pillene litt for sent? er så nysgjerrig på dette...
*Super*Mamman* Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg ble gravid på p-pillen yasmine, og tok den som jeg skulle.... I tillegg brukte vi kondom.. Fatter ikke at det er mulig, må virkelig være en mening med denne spiren, hehe...
Lita jente på vei :-) Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Også brukt yasmine som jeg skulle......... Ingenting annet enn avholdenhet er 100% vet du. Satser på at det er en mening med alt som skjer jeg :-) Mitt motto er: aldri så ille at det ikke er godt for noe :-)
LilleTrille med en tulle Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. oktober 2007 Oii det må jeg si. Det hadde jeg faktisk aldri trodd... tror faktisk at det er veldig mange som tror at det er 100% om man tar den riktig...For meg hadde det ikke gjort noe å bli gravid akkurat nå, men tviler på at samboern min er enig:P men hvis det skjer så skjer det.. Veldig enig i at det nok en en mening i det meste;)
Brummeline3barnsmor Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 tok mine piller akkurat som jeg skulle...men venter nå nr 3 på pillene..
LilleTrille med en tulle Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. oktober 2007 Dere som ble gravide, fikk dere p-pilleblødning som normalt eller forsvant den? Hvordan fant dere det ut?
mamma`n til nurk Skrevet 15. oktober 2007 #7 Skrevet 15. oktober 2007 P.piller er vel "bare" ca 97% sikkert....
M&K+Påsan <3 Skrevet 15. oktober 2007 #8 Skrevet 15. oktober 2007 Var svært nøye med disse. Gikk også på Jasmine .. Men her sitter jeg da med et lite nurk på 5 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå