Gå til innhold

p-piller og gravid??

LilleTrille med en tulle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leser at flere har blitt gravid når de brukte p-piller.. I teorien er det jo nesten umulig, men når dere ble gravide, tok dere p-piller som dere skulle? Mindre enn 36 timer mellom hver pille, hver dag og sånt? eller glemte dere dere? og tok pillene litt for sent?

er så nysgjerrig på dette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble gravid på p-pillen yasmine, og tok den som jeg skulle.... I tillegg brukte vi kondom.. Fatter ikke at det er mulig, må virkelig være en mening med denne spiren, hehe... :)

Skrevet

Også brukt yasmine som jeg skulle......... Ingenting annet enn avholdenhet er 100% vet du. Satser på at det er en mening med alt som skjer jeg :-)

Mitt motto er: aldri så ille at det ikke er godt for noe :-)

Skrevet

Oii det må jeg si. Det hadde jeg faktisk aldri trodd... tror faktisk at det er veldig mange som tror at det er 100% om man tar den riktig...For meg hadde det ikke gjort noe å bli gravid akkurat nå, men tviler på at samboern min er enig:P men hvis det skjer så skjer det.. Veldig enig i at det nok en en mening i det meste;)

Skrevet

tok mine piller akkurat som jeg skulle...men venter nå nr 3 på pillene..

Skrevet

Dere som ble gravide, fikk dere p-pilleblødning som normalt eller forsvant den? Hvordan fant dere det ut?

Skrevet

P.piller er vel "bare" ca 97% sikkert....

Skrevet

Var svært nøye med disse. Gikk også på Jasmine ..

Men her sitter jeg da med et lite nurk på 5 mnd :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...