Faylinn Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Poden har ved hjelp av sine små, skarpe tenner bitt av en bit av smokken og svelget den... Er 6 mnd. På lørdag beit han av en liten bit av lekematta, og han skreik en del den natta, men biten kom ut i bleia på søndag. Sånn sett virker det som at det går bra. Men den smokkbiten er jo større og hardere, så jeg ble litt engstelig. Har noen andre opplevd dette? Er det greit, noe vi bare må regne med?
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Myke biter får ikke gjort noen skade:) Lekematta er vel temmelig porøs, men hvordan fikk han bitt av en bit av smokken? Er det latex eller silikon? (det har ingen betydning for barnet. Blir ikke tatt opp i kroppen. JEg er bare nysgjerrig for det må være en skikkelig dårlig smokk:) )
Faylinn Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2007 Det er en mam smukk 0-6 mnd, slik som de fleste jeg kjenner bruker. Vet ikke hva den er laget av, er mørkegul.
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Ah, det er antageligvis latex. Herihuset går det kun i silikonsmukker og gutten min har ennå ikke bitt i stykker noen av de. 10 tenner har han nå
Faylinn Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. oktober 2007 Da får jeg kjøpe det istedet! Det er de blanke det da? Står jo uansett at smukkene er fra 0-6 mnd, uten at jeg skjønner hvorfor, så jeg hadde tenkt å prøve noen fra 6mnd+.
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 Det går bare på størrelsen, ikke noe annet. Silikon er de blanke ja:) Og ungen kommer til å svelge en hel haug med ting før han er ferdig med å utforske verden men munnen først:) Så lenge det ikke er noe spisst eller kjemikalier går det oftest greit:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå