<3 Prinsesse <3 og <3 prins <3 Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Merker at jeg ikke gleder meg til å si det. Føler det på meg at det ikke blir den beste reaksjonen. Typisk meg og grue meg nå, og så blir det kjempe bra og si det og bare masse gratulasjoner. Jeg er 7+1 i dag og kvalm som bare det så i dag måtte jeg bare bli hjemme. Hvis dette fortsetter må jeg vel nesten si det snart. Ha en god dag, jenter:)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Etter 14 uker sa jeg det til sjefen. Men jeg var ikke dårlig eller noe- hadde jeg vært det hadde jeg nok sagt det før.
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg sa det i uke 9... Men hun hadde allerede sterke mistanker, og kom meg i forkjøpet da jeg skulle si det. Grunnen til at jeg sa det så tidlig var at jeg hadde litt blødninger, og derfor ble sykemeldt. Hun ble kjempeglad - og litt misunnelig - siden hun er verpesyk selv..hehhe..
lille_my:) Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 jeg sa det naar jeg var 6 uker jeg, klarte ikke holde munn:) he he! men jeg er jo eneste ansatt oxo da!
Amalie har blitt storesøster:) Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 siden jeg bytter jobb 1.des så fortalte jeg det til min nye arb.giver før jeg signerte kontrakten, 4-5 uker på vei, har ikke sagt noe til nåværende, men tror de har mistanke... Er 12+1 i dag, og magen begynner å bli vanskelig å skjule...
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 Hadde ikke noe valg...måtte gi bekjed i uke 9, da jeg ikke kunne ta del i alle de oppgavene jeg opprinnelig har. De tok det meget bra, men ikke alle er like heldige. Lykke til!
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 15. oktober 2007 #7 Skrevet 15. oktober 2007 sa det i uke 5 eller 6 (husker ikke helt nøyaktig), syntes det var greit å si det tidlig slik at han kunne finne erstater for meg og at jeg kunne få tilrettelegging på jobb, ungå tunge løft osv. jeg syntes selv at det føltes rett å si det da selv om det var tidlig, hadde noe gått galt hadde det kommet ut uansett siden vi er god gjeng på jobb som kjenner hverandre såpass godt at vi ikke ville skult slikt for hverandre...
Lita jente på vei :-) Skrevet 15. oktober 2007 #8 Skrevet 15. oktober 2007 Arbeidsgiveren min var den første som fikk vite det, da han er min mann ;-) Er jeg ikke heldig?
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 15. oktober 2007 #9 Skrevet 15. oktober 2007 Sa det da jeg var 5 uker jeg :-)
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #10 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg var i uke 12, men da hadde de allerede skjönt det for lenge siden!
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 15. oktober 2007 #11 Skrevet 15. oktober 2007 Første gang var jeg 10 uker på vei. Da var jeg så kvalm at jeg ikke klarte å være på jobb. Nå var jeg 11 uker på vei da jeg fortalte det. Nå har jeg en jobb som kan innebære risiko for fosteret så jeg kan ikke vente så lenge med å fortelle det.
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 15. oktober 2007 #12 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg var i uke 12 da jeg fortalte det!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 15. oktober 2007 #13 Skrevet 15. oktober 2007 Sa det da jeg var 3+2 på vite jeg! Hun fikk faktisk vite det før samboern min!
Smånetta 14.mai Skrevet 15. oktober 2007 #14 Skrevet 15. oktober 2007 Hadde tenkt å vente en stund, men så skulle jeg ha utviklingssamtale med avdelingsleder da jeg var i uke 9. Følte det ville være litt illojalt å ikke si det i den forbindelsen. Var veldig nervøs, for jeg har nettopp begynt i jobben og hadde egentlig ikke forestilt meg å bli gravid så fort. Han tok det kjempefint og gratulerte. Han har ikke sagt det til noen og vi skal finne en god løsning overfor elevene mine som skal ha eksamen i mai. Jeg går ut i perm en mnd før ca og har utrolig dårlig samvittighet overfor dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå