Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Datteren til ei venninne av meg fikk vannkopper på onsdag. Hun oppdaga det onsdagskvelden, og vi var på besøk onsdags ettermiddag. Har ikke vært der siden. Kan ungene mine ha blitt smittet? Og hvor lang tid tar det før de blir syke? I følge mamma har ikke jeg hatt det heller, kan jeg få det også, og hvor ille vil det bli siden jeg er såpass gammel? Huff... Gruer meg hvis vi alle får det, siden sambo er borte i 2 uker på jobb...
Mille** Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Ja, de kan ha blitt smittet. Fant en link til deg: http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=321368 Tror det er ganske ille å få vannkopper som voksen....(
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Huff... får håpe vi slipper mens jeg er alene med de da...
enpå6årogeipå9mnd:) Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg fikk vannkopper når jeg var 14 og jeg ble skikkelig syk, lå rett ut med masse feber og skit ihvertfall en uke ( Det kan jo ta ei stund før det bryter ut (hvis dere har blitt smittet da), håper du rekker å få hjem gubben ihvertfall... Huff, håper dere slipper.... klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå