Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 3 mnd vræler hver gang vi kjører bil. Gjør det ikke ofte, men en gang iblant må man det jo. Hva skal man gjøre? Noen andre som har/hatt det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det har vi. Da har vi vært bevisst på å ikke stresse. Være blide og rolige når vi setter ham i bilen, tatt oss tid til å leke i bilen og utforske den sammen med småtten (dette går jo ikke når man har æren da, men prøv å sette av litt tid til det..) og ikke la oss affisere av litt sutring. Håper det løser seg for dere da:)

Skrevet

Noen barn skriker uansett hva du gjør i bilen, så det er vanskelig å gi råd der. Datteren til mannen min HATET å kjøre bil fra hun var nyfødt til hun var 2 år. Hun bare hylte helt til hun sloknet av umattethet... Jeg prøvde å leke og prate med henne, men ingenting nyttet... Da hun var 2 år fikk hun DVD i bilen, da gikk det greit. Har hørt andre som har kjøpt speil, sånn at du kan se ungen og ungen ser deg, har visst hjulpet for noen.

Lykke til - slitsomt med barneskrik i bilen!

Vesla vår er også 3 mnd, men hun sovner bare hun ser bilsetet sitt omtrent hun, hihi...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...