Gå til innhold

Komfyrvern med "knottbeskyttelse"

Anbefalte innlegg

Skrevet

HVOR får jeg kjøpt det da? bare kikket på nett, men jeg finner det ikke :( Finner bare med kasserollebeskyttelse, jeg må ha beskyttelse for knottene også..

Noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt her for det lurer jeg og på...

Skrevet

tja, vi kan vel ikke være de eneste med barn som skrur på platene vel???

Skrevet

Dytter. Dette lurer jeg også på! Platene står ofte rødglødende... :/

Skrevet

Vi løste det med å kjøpe ny komfyr, en slik en som hadde knapper som kan trykkes helt inn slik at de ikke kan skrus på.

Men vi skulle jo pusse opp kjøkkenet likevel og måtte kjøpe ny komfyr. Hadde ikke gjort det ellers, nei. :-)

Ellers hadde jeg tidligere (for 15 år siden. He-he) en slik metall-greie som skjermer for gryter på komfyren. Og mener å huske at på den var det "spor" slik at man enkelt kunne skyve frontskjermen nedover, og vips så var gryteskjermen gjort om til en knotte-skjermer, om dere skjønner hva jeg mener. Dessverre hev jeg denne for mange år siden, da jeg trodde det ble med kun eldstemann (var alene om omsorgen, liten plass, og så ikke videre lyst ut med tanke på at jeg skulle etablere meg pånytt.)

Er ikke gryteskjermene slik nå også da?

Skrevet

jeg har den som finneringenledignick snakker om... Den er kasserollebeskytter når vi lager mat, og knottbeskytter ellers, bare vipper den ned.. Mener jeg kjøpte den på babyshop...

Skrevet

Har kikket litt rundt på forskjellig nettsteder, men står ingen Info om den kan brukes nede og oppe :(

Det er FOR DÅRLIG altså..

Men fant en som ville selge meg en privat, som hadde beskyttelse oppe og nede ;D

Får håpe det går i boks.. Lillemann er helt gæærn på å skru på platene :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...