Gå til innhold

NOEN SOM HAR KONTAKT MED SIN EKS?KJÆRESTE?

Anbefalte innlegg

Skrevet

NOEN?

bare lurer

og hva slags kontakt etc?ringt han...møtt han?...eller noe mer...?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

exen min (barnefar) tåler ikke trynet på meg, så vi snakker ikke sammen.

Har kontakt med en som kunne vært en ex, men som aldri rakk og bli det. Ringes som regel i fylla, eller snakker sammen på msn. Ikke så mye mer enn det.

Har en x til, som jeg treffer kanskje 1 gang i året, da hilser vi, slår av en prat, og går hvert til vårt.

Syns ikke man skal praktisere hyppig kontakt med xer når man har ny mann...

Skrevet

nei ingen kontakt her ihvertfall, fortid er fortid og den får ligge. Jeg venter mitt andre barn med sambo og vi bygger hus sammen så ingenting skal ødelegge for oss.

Skrevet

Nei.

Hadde det etter vi gjorde det slutt. Men med en gang man får ny kjærste blir jo det veldig rart. Så da kutta vi kontakt.

Skrevet

Joa ... vi omgås en eks av meg og en av konas ganske jevnlig.

Skrevet

jeg møter han sånn innimellom, han har en venninne som bor nabo med venninna mi... skravler litt, åssen går det? alt bra med familien? osv... er ikke uvenner. jeg er gift og har barn, han dater litt forskjellige jenter...

Skrevet

Har hatt inntil han fikk seg kjæreste nylig.

Han var ofte hjemme her, jeg hjalp han med div. osv. Hadde aldri gjort det dersom sambo ikke likte det da. Men, de ble gode venner de og. Tok seg et par øl på helga og spilte spill etc. Vi gikk turer sammen, ja, oppførte oss som venner:o)

Litt spesiellt egentlig, men det var ikke det allikevel.

Skrevet

barnefaren har jeg kontakt med ja..samarbeider bra ilag ang ungene..og han kan hjelpe meg med ting..når sambo er på sjøen..

Og de to har også en vennskapelig tone..de var kompiser i ungdomstiden :) men henger ikke ilag nå lengre..

Men en annen ex av meg..han sier jeg bare hei til..har ingen kontakt med..

Skrevet

Min forrige type har jeg null kontakt med..Vi tåler ikke hverandre. Ellers har jeg to andre x'er som jeg hilser på og snakker med når jeg treffer dem. En av dem har jeg kontakt med på mail og msn. Tar gjerne en kaffe eller en øl sammen med han også, om det faller seg naturlig. Ser igen problem med det=)

Skrevet

Som i omgås, vel ... de er omgangsvenner av oss. Vi spiser middag sammen, ferier sammen, tilbringer tid sammen og har unger som leker sammen og sånt, liksom.

Skrevet

ser ene eksen min når det er fest e.l i vennegjengen :) ikke noe problem det, vi har det fortsatt hyggelig når vi møtes :)

Skrevet

ahan..slik at å bli fysisk...kos..etc...ikke sex.er unaturlig?

antra jeg?

Skrevet

kommer vel ann på hvilken livssituasjon du er i... er du singel er det jo opp til deg om du vil bli fysisk å kose med exen din.... sjelden det kommer noe bra utav det da.. hehe!

men har man partner, sambo, mann osv så er det jo selvfølgelig ikke greit!

Skrevet

Treffer xn min, faren til 12 åringen, rett som det er. Har veldig god kontakt med han og samboeren hans. Vi gjør ting sammen med 12 åringen alle sammen.

Skrevet

glemte å si at andre x'er har jeg ingen interesse av ha noen kontakt med

Skrevet

Jaaa..

Har kontakt me eksene mine.

:P

Han ene var jeg sammen me i 2mndr, men så hadde vi avstandsforhold, så vi fikk jo ikke så masse tid sammen

Vi ringer og sender mld, chatter på msn innimellom.

Vi er gode venner og begge har kjæreste åsså.. :)

Er ca 3-4år siden vi var sammen..

Har såklart kontakt me barnefaren åsså, sender mld og ringer.

Var hos moren hans i sommer me Daniel i ca 5dager eller noe.

Typen min godtar det, selv har ikke han kontakt me sine ekser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...