Gå til innhold

Navlestreng rundt halsen...huff

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i min uke 30,og har nå begynt å tenke litt på dette med at gutten min kan få navlestrengen rundt halsen i livmoren de siste ukene. Jeg leste tilfeldigvis et sted at en dame mistet sitt barn etter 37 uker p.g.a dette, og da hadde hun vært til svangerskapskontroll dagen før, og alt var bra med babyen. Virker jo som om dette kan skje helt uten videre. Noen som har noen beroligende ord til meg???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette går jeg også rundt og tenker på...

Men jordmoren min sa at veldig mange blir født med navlestrengen rundt halsen, og det er sjelden det går galt.

Men jeg liker ikke tanken nei!

Skrevet

Jeg hadde navlestrengen rundt halsen da jeg ble født. Det eneste var att det endte i hastesnitt tilslutt. Men jeg lever i beste velgående i dag=)

Tror nok att det som oftest går bra=)

Skrevet

Min datter hadde nalestrengen rundt halsen da hun ble født, hun er nå 2 år og lever i beste velgående. Hun ble forløst med vakum da de oppdaget at hun hadde navelstrengen rundt halsen, for da må barnet ut fort.

Skrevet

Minsta hadde også navlestrengen rundt halsen da hun ble født. Gikk helt fint. Tror ikke du skal tenke noe på det, de aller fleste fødsler i Norge går helt superfint:)

Skrevet

det jeg beroliger meg littmed er at siden alt ligger i vann så er barn og streng ganske så glatt så den sklir fort bort igjen,under fødslen har jordmødrene så god kontroll,man har aldri garantier men man kan ikke tro man blir påkjørt å drept hver gang man krysser gata heller.

Skrevet

Hei,datteren min hadde navlestrengen to ganger rundt halsen, Hun ble tatt med vakum og er nå 4 år!! Det går som regel bra! Ikke bekymre deg du,kos deg heller med magen:)

Skrevet

Jenta mi hadde den også 2 ganger rundt halsen. Fikke henne ut selv,men måtte gå veldig fort på slutten... Hun hadde/har det kjempe bra!

Spurte jordmor om dette for litt siden..Hun sa at det var som regel ingen fare,strengen er ganske lang å var veldig elastisk i vann.

Skrevet

Min lille prinsesse på 2 1/2 år hadde også navlestrengen rundt halsen da hun kom ut. Jordmora som tok i mot mente det var derfor selve fødselen tok relativt lang tid, men vi lever i beste velgående begge to:-) Og jeg er ikke spesielt skremt ift neste fødsel. Slapp av, det går bra!!!

Skrevet

Min sønn hadde og navlestrenger rundt hodet da han kom ut, Jeg brukte 25 timer på fødselen og han hadde det fint hele tiden. gikk helt fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...