Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 huff.. kjøpte meg en mamma strømpebukse på lørdagen. da jeg tok den på meg i dag synes jeg den strammer sån oppfør magen. skal den gjøre det? den legger ikke noe press på magen, men er ubehagelig når strikken er så stram oppfør. kan det være farlig elr?
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 det er nok ikke farlig ... heller mer ubehagelig for deg.
mrss83 Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 klipp litt i linninga vel så strammer den ikke så. Jeg gjør alltid det med vanlige strømpebukser. Har kjøpt noen mamma stømpebukser, men de er veldig gode. Hater små strømpebukser da så jeg passer på å kjøpe de litt store.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå