Gå til innhold

mamma strømpebukser...


Anbefalte innlegg

Skrevet

huff.. kjøpte meg en mamma strømpebukse på lørdagen. da jeg tok den på meg i dag synes jeg den strammer sån oppfør magen.

skal den gjøre det? den legger ikke noe press på magen, men er ubehagelig når strikken er så stram oppfør. kan det være farlig elr?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er nok ikke farlig ... heller mer ubehagelig for deg.

 

Skrevet

klipp litt i linninga vel så strammer den ikke så. Jeg gjør alltid det med vanlige strømpebukser. Har kjøpt noen mamma stømpebukser, men de er veldig gode. Hater små strømpebukser da så jeg passer på å kjøpe de litt store.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...