Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 har komt så merkeli mens lukt i d siste fra urinen... er det normalt??
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Det samme opplever og lurer jeg også på!
2 prinser og en prinsesse Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 uff trorkje d e noge så e normalt vertfall.. har netopp bejynt å få d.. kæ uke e du i??
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Er 36 +1 idag, men har merka det av og til tidligere også! Lurer llitt på om det kan være fostervann el.l, for det lukter litt som renselsen man har etter fødsel? Kjekt om noen vet litt om dette. Skal ikke til jordmor før fredag.
2 prinser og en prinsesse Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 kansje eg sko ha ringt t ei jordmor å hørt me na..
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 Normalt....økt utflod, ofte blank, setter lukt
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #7 Skrevet 15. oktober 2007 Ja, det er alltid bedre å ta en telefon enn å være bekymret! Mest sannsynlig så er det helt normalt, men det er jo greit å få høre det fra en ekspert.
de tre bukkenebruse Skrevet 15. oktober 2007 #8 Skrevet 15. oktober 2007 noen som har fått svar på hva det er? lurer på det samme
eirin20 Skrevet 15. oktober 2007 #9 Skrevet 15. oktober 2007 dytt*** har merket dette jeg også! har vært slik ganske lenge, men har jo ikke vært noe i veien med urinprøvene mine...
Flying Skrevet 15. oktober 2007 #10 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg er i uke 33 og har merket det de siste par dagene.. Nesten godt å se at det gjelder flere av dere..
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2007 #11 Skrevet 17. oktober 2007 Noen som har funnet ut hva dette er eller? Jeg oppdaga det selv i dag.. Er i uke 35.
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #12 Skrevet 17. oktober 2007 oppdaget dette selv nå nettopp.. er uke 31... noen som har funnet ut hva det er????
2 prinser og en prinsesse Skrevet 17. oktober 2007 #13 Skrevet 17. oktober 2007 sikert helt normalt siden d er så mangen som kjener lukten...
GuriGuri Skrevet 17. oktober 2007 #14 Skrevet 17. oktober 2007 Det kjenner jeg også......... Jeg er kun snart uke 28. Tviler på om det er noe gale, sikkert helt normalt. Syns kroppen i det hele tatt lukter litt anderledes............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå