aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Hei:-) Hvordan er formen? Symptomene kommer vel for alvor nå? Det var så kjekt at det klaffet for deg:-) Jeg skal skynde meg etter deg inn på 1.trimester, men det blir nok ikke denne mnd..Testet negativt i morges med CB digital som kan brukes 4 dager før IKM. Er fortsatt 3 dager igjen til IKM, men HCG skulle ha steget frem til nå siden jeg fikk svakt positivt for 3 dager siden..Nei, nå forbereder jeg meg på TR og går til innkjøp av nye el-tester:-)Kjenner ikke noe symptomer i dag heller, ømheten i brystene er forsvunnet...Pussig..
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 hmmm uff da vennen... kjempe trist å høre for ville gjerne ha deg med over... men da sender deg jeg det jeg har av babystøv også satser vi på at det klaffer neste mnd meeeen med 3 dager til IKM er det jo enda håp det er det frem til tanta kommer.. hehe fikk iallefall bekreftet det hos legen idag og skal tilbake neste tirsdag formen er grei lite matlyst og ømme brystvorter og litt sånn div men det er bare koselig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå