Gå til innhold

Lagersalget i morgen

Samsyn, Camilla og Therese

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter

Ja da er det lagersalg i morgen, jeg tenkte å være der ca klokken 10 :-) best å være tidlig ute ;-)

Husk å ta med kontanter, de tar ikke kort der.....

Er det andre som har planer om å være der rundt klokka 10?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Vi satser på at Alna-rampen kommer med t-banen like etter 10 :-)

Skrevet

Vi har lyst til å være der rundt 10.

Kontanter skal jeg prøve å huske.......

Skrevet

Som medlem av alna-rampen er jeg på plass kl 10 jeg også, og tar 0945 banen med dere andre rampere!

Skrevet

Vi kommer ikke. Skal på barselgruppe i morgen.

Skrevet

Har ikke helt bestemt meg om vi kommer med t-bane eller bil i morgen, men satser på å være der kl 10:)

Skrevet

Dette salget tror jeg vi også må få med oss. Så vi skal nok innom der i morgen, men vet ikke om vi rekker akkuratt til kl. 10!!

Skrevet

Takk til Samsyn for godt tips, vi fikk handla en del til en veldig billig penge. Hurra for shopping :-)

Skrevet

Ja takk for tipset! Jeg prøvde regndressen (str 100) på en heller gretten Sebastian i stad, shopping med jentene er visst ikke hans greie, og den er en smule for stor:) Da har gutten i hvert fall noe han kan vokse seg inn i:)

Skrevet

Supert med lagersalg! Veldig fornøyd med innkjøpene, men skulle gjerne ha kjøpt mer. Så kanskje jeg tar meg en tur til i løpet av uken. Erica digger nye leker og ikke minst esker til leker!

Skrevet

Hehe, den var visst litt veldig stor den regndressen, har lagt ut bilde på facebook:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...