Murmel72 Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Vi skal gjøre om soverommet til tulla vår, og jeg lurer på om vi skal ta ut garderobeskapet og heller bare ha stor kommode. I tillegg har jeg lyst til å sette inn stol og bord der (barnestr)...i dag er det seng, skap og hylle + litt pynteting der, veldig kjedelig. Nå er hun så stor at hun snart har glede av å leke på rommet sitt, så vi må gjøre noe :-) Bokhyller stående bå gulvet, eller bare hyller på veggen? Garderobeskap eller kommode? Matchende farger i ramme eller personlige bilder på veggen? Kurver eller kasser til lekene?
☆Pacific sunset☆ Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Sia har fantastisk fine barnemøbler! Har lyseblått sett derfra til eldstemann min - med prins og pirat på! www.sia.no
Gjest Sekretøsa Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Snuppa har køyeseng den tripptrapp hylla fra ikea med bokser i (genial) en barnestol garderobeskap Jeg hadde kommode til henne før, når "hengeklær" ikke var så aktuellt, men veldig glad for at jeg har garderobe nå ja
mamma >to gull Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Vi har matchende kommode og barneseng i whitewash (kjøpt på Barnas Hus) Så har vi speil, krakk og knagg fra Sia serien..De har veldig mye fint ja! Mangler litt bilder og esker til oppbevaring av leker (kjøper sikkert fra Sia det også)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå