Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Går trening utover melkeproduksjon..? Tenke å begynne å trene igjen.. Gutten blir 3 mnd 26 okt.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Nope, bare å pumpe seg før man begynner å trene!
Bergene Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Åh? Må man pumpe seg? Dette har ikke jeg gjort, jeg har bare trent jeg. Har nå melk likevel.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Kjedelig å ha puppene fulle i melk, evt få brystspreng før man trener....man trenger jo ikke, bare et tips for den som kanskje har lett for å få melkespreng!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 Amme før trening En moderat vektnedgang mens du ammer anses som trygt, men det finnes tilfeller der mor har trent svært iherdig og den nyfødte ikke har hatt tilfredsstillende vektøkning. Da er dette forbundet med nedsatt melkeproduksjon, som kan komme av utilstrekkelig væske- eller næringsinntak. Et tips dersom du ammer, er å amme rett før trening. Da unngår du brystspreng/vonde bryst og et mulig problem med sur melk på grunn av oppbygd melkesyre etter treningen. En øvelse alle kan starte med allerede dagen etter fødselen, er bekkenbunnstrening. Trening av bekkenbunnen er særlig gunstig i svangerskapet og etter en fødsel fordi det kan forebygge, eller hjelpe deg å komme over urinlekkasjer.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 Husk å drikke ekstra mye vann...produksjonen kan gå litt ned hvis du ikke får i deg nok væske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå