Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 ...har ikke fulgt med i timen, for hva er dette med KANEL???
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Hæ?? Har ikke fulgt med jeg heller.. Hva med kanel? Jeg som har spist så mye grøt, og er skikkelig raus med kanelen!!! Er det skummelt eller????
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 ..nei, tror folk tar det for å framskynde fødsel..men som sagt, jeg vet ikke...noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Et mer eller mindre komisk "igangsettertips" på linje med fødepasta og fødepizza, te av ulike slag osv.. Høyst uvitenskaplig og mer sannsynlig med magetrøbbel enn åpning av livmorhals ?? )
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/kjerringr_d/r_d_for_sette_i_gang_f_dselen
mammaen til Dennis Colin<3 Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 hei... jeg leste om det og det er sånn at vis du spiser rømmegrøt med kanel eller koker vann og putter kanelstenger oppi så skal det fremskyynde fødselen=) veit ikke om det funker da men.. men det er ikke noe farlig. kanel ble også brukt i gamle dager for og forterke riene til jentene når de skulle føde
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 15. oktober 2007 #7 Skrevet 15. oktober 2007 Ahaa.... Ja da er det vel ingen fare Hehe. Pleier som regel ikke å bli hysterisk, men har spist så masse kanel i det siste hehe
Piami :) Skrevet 15. oktober 2007 #8 Skrevet 15. oktober 2007 Hehe.. Jeg har også hevet innpå med kanel, vi satser på at det går bra.. Leverpostei også.. Men alt ser bra ut Når har du termin, Hegelita? Jeg har 26 desember, men blir nok fort nærmere nyttårsaften ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå