Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Har selgerene begynt å ringe fra sverige nå da!! Pokkers greier altså! Nå ringte de fra Sandviken forlag (eller hva de no heter) fra svenskt nummer og spør om jeg vil ha forsikring på Halvor. Noe vi allerede har, så jeg sa at det har vi, så vi trenger ikke det. Så sier hun:" Men det går jo an å ha flere forsikringer på samme barn!" "Hæ? Ja, det er mulig, men vi har alle forsikringer gjennom Gjensidige vi, og vitsen med å ha dobbel barneforsikring skjønner jeg ikke helt vitsen med!" " Da får man jo dobbelt så mye penger om det skulle skje noe da!" Eh.. Nei, jeg tror jeg dropper det jeg.. Trodde faktisk ikke de hverken kunne sitte i sverige og ringe, eller si at man kan ha flere barneforsikringer på samme barn for å få mer penger om det skjer noe. Det er ikke akkurat det jeg bryr meg om..
Gjest ->>- Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Det er ganske vanlig å legge callsentre til ulike europeiske land og betjene hele EØS derfra. De har selvsagt fullt lov til å ringe fra andre land så lenge du ikke har reservert deg mot telefonsalg, og at du kan ha flere barneforsikringer på samme barn stemmer jo forsåvidt.
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg har reservert meg mot det brønnøysundregisteret etter terrortelefoner fra krybbedødforbundet i flere måneder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå