Lillegullet130707 Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Hun gråt nesten ikke noe i kirken, enda hun var trøtt som en dupp! Selskapet gikk også fint. Hun sov fra vi begynte å spise kl 13.30 til kl 15.40. Fikk da mat og var litt oppe før hun ville sove mer fra kl 16.30 til 17.30. Da fant vi ut at det var lurt å avslutte selskapet. Alle hjelpte til med å rydde opp - så det var gjort i en fei. Var hjemme litt over 18.00 - da var vesla trøtt og sliten. Fikk mat og stelte henne, var oppe en liten stund før jeg la henne kl 19.30. Sov som en stein frem til 04 og videre fra 04.30 til 08.30. En travel dag for oss alle, men veldig hyggelig! ;-) Fikk så mange fine gaver, men fikk tre gullanheng med hjerter, så vi må nok bytte noe.... Men dette var det kuleste vi fikk: http://purnorsk.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage_thomas&product_id=166&category_id=50&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=26 Håper det er flere mammaer der ute som har hatt en fin dåpshelg! Jeg kjenner det på kroppen at det har vært en travel helg - godt at det er overstått! :-)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 høres ut som d ble en fin dag. vi ska ha dåp i november,så er spent på hvordan d blir den linken du hadde lagt ut var ikke noe på?
Lillegullet130707 Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2007 Oj, da prøver vi igjen! http://purnorsk.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage_thomas&product_id=166&category_id=50&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=26 Lykke til med dåpen i november!!! Det går HELT sikkert kjempefint! Det gjør jo som regel det, men man er jo litt spent - det skjønner jeg jo! Var det selv også!
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Så bra at alt gikk fint. Alltid spennendes og mange tanker en har før det skjer... Vi hadde dåpen i juli og alt gikk greit her og - ingen grining :-) PS: Knøttet ditt har bursdag med meg :-)
oktoberjentene;) Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 Grattis med vel overstått dåp det var jo litt rart at da, fordi vi hadde også dåp i går.. og vi fødte samme dagen også hihi... gikk kjempe bra hos oss også.. gutten min sover IKKE så mye som jenta di da om natten.. men men... han var sliten og sloknet fort likevel fikk mange fine gaver vi også... blir sliten av en sånn helg. men nå er det over og alle er fornøyde ha en flott uke ps.. hva døpte du jenta di?? navnet altså
Lillegullet130707 Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. oktober 2007 Jenta vår heter Olava! ;-) Det er et skjeldent navn som man må smake på en stund før man syns det er fint, men nå kunne hun ikke hett noe annet!!!! Vet du, kirketjeneren skulle lese opp navnene på alle barna som ble døpt helt til slutt, Olava var den enste jenta, så jeg reagerte da han leste opp gutten som ble døpt Sander for Sandra.Hadde det vært min gutt, så tror jeg at jeg hadde blitt litt lei meg...
hønemor-76 fødte 130707 Skrevet 15. oktober 2007 #8 Skrevet 15. oktober 2007 Gratulerer med vel overstått dåp.... vi hadde også dåp i går og jeg må si det er deilig at det er over... blir mye styr før den store dagen...Sander var så rolig og snill... sov et par lurer eller så var han våken og bare pludra og smilte... Han er forresten født 13 juli han også... lykke til framover.
oktoberjentene;) Skrevet 15. oktober 2007 #9 Skrevet 15. oktober 2007 Olava var kjempe søtt.. aldri hørt det før.. litt sånn smake på navn ja som du sier.. men jeg likte det egentlig med engang Ja tror jeg hadde blitt litt lei meg om de hadde kaldt gutten min for et jente navn i dåpen :/ den var merkelig.. hm....... så gøy at vi er flere her da som fødte samme dagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå