Gå til innhold

Er dette bekkenløsning???


Anbefalte innlegg

Skrevet

I over to uker har jeg hatt smerter rundt hoftene når jeg blir sittende lenge, eller f.eks når jeg ligger. Klarer ikke ligge på en side i mer enn 30-45 minutt om gangen pga at jeg får så vondt på den siden jeg ligger på... Kjenner også at det er vondt om dagen, men ikke så vondt som når jeg sitter eller ligger..

 

Kan dette være bekkenløsning?? Er 29+6 idag..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

man kjenner det ofte i skambenet og halebenet når man har bekkenløsning, men ta kontakt m lege eller fysioterapaut, så får du nok hjelp og råd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...