Hege & lille Hannah <3 Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 I over to uker har jeg hatt smerter rundt hoftene når jeg blir sittende lenge, eller f.eks når jeg ligger. Klarer ikke ligge på en side i mer enn 30-45 minutt om gangen pga at jeg får så vondt på den siden jeg ligger på... Kjenner også at det er vondt om dagen, men ikke så vondt som når jeg sitter eller ligger.. Kan dette være bekkenløsning?? Er 29+6 idag..
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 man kjenner det ofte i skambenet og halebenet når man har bekkenløsning, men ta kontakt m lege eller fysioterapaut, så får du nok hjelp og råd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå