***lilli*** Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Eg har fått skikkeleg smaken på munkholm. Syns til og med det hjelp mot kvalmen. Men skal tru kor mange kaloriar det er i ei slik flaske? Nokon som veit? Tenkte eg skulle vere litt "flinkare" enn sist gong.
mimmitiltre Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 kalorier vet jeg ikke, men er jo mindre enn vanlig oell pga ingen alkohol. syns en kald clausthaler med sitronskive er kanonbra jeg:)
mamma`n til nurk Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Aass Uten er helt konge:)) Gir beng i kalorier:)
Mininni Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Jaaa! Jeg også....drikker ikke særlig med øl ellers, men akkurat nå er det kjempedigg! Alkoholfritt, selvsagt. Kan ha noe med B-vitaminer å gjøre, at vi trenger det
januar-baby Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 kaloriinnhold: omtrent som skumma melk. 30-35 kalorier på dl..... Mye mindre enn brus:)
***lilli*** Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. oktober 2007 Ja, eigentleg er det berre å nyte med godt samvit. Må prøve med ei skive sitron og. Helst med ein gong!
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 15. oktober 2007 #7 Skrevet 15. oktober 2007 Åh ja. Den er utrolig god! Tar meg en eller to på Lørdagen, når vi har noe godt til kvelds Synes den er bedre, enn den med alkohol Og ang kaloriene, ikke bekymre deg Det er i alkoholen de fleste kaloriene sitter i Brus er mye verre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå