Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare vi som ikke har et eget rom til tørkestativet?

Føler jeg drasser rundt på tørkestativet hver eneste dag? Må liksom tørke i det rommet jeg ikke skal oppholde meg i.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I 2.etg. som ikk er i bruk for øyeblikket. Men de kveldene vi har fyra i vedovnen, har jeg satt det foran den, når vi skal legge oss.

Skrevet

Vi er så heldige at vi har to bad med varmekabler av grei størrelse. Har et klesstativ stående på det som er oppe sammen med soverommene. Det er ikke så mye til bruk av oss på dagtid eller av gjester. Ellers har vi tørketrommel på det andre badet..

Der vi bodde før fulgte klesstativet etter meg over alt.. sukk.. savner ikke det nå. Ble så lei av det. Stua, soverommet, kjøkkenet.. over alt.. :-)

Skrevet

Vi tørker noe i trommel og noe på stativ i det rommet som er kombinert bad/vaskerom (har et eget bad til i tillegg). Da vi ikke hadde eget vaskerom eller stort nok bad (eller trommel) hadde vi tørkestativet på soverommet som oftest og flyttet det ut når det var fint vør eller inn på stuen om natten.

Skrevet

Tørkestativ i soveromsgang eller tørketrommel....

Skrevet

Vi bor i en fæl leilighet med mye trekk og må desverre tørke det på rommet til sønnen vår. Ikke noe annet sted som går.

Skrevet

I stua =( =( =( Ikke rart det florerer av digre hybelkaniner med hoggtenner her. Blæ! jeg vil ha huuuuuuuus med stooooooor plass!

Skrevet

I stua. Eneste stedet vi har plass. Hadde tørkestativet på kjøkkenet før, men da måtte vi jo flytte det vekk hver gang vi skulle lage mat uansett. Sambo mener vi kan sette det ute, men han skjønner jo ikke at det da tar 4 ganger så lang tid å tørke klærne siden det er så høy luftfuktighet og så kaldt.

Skrevet

Tørketrommel... alltid myke og gode klær. (Fortere tørre...)

De få klærne som ikke kan tørketrommles, henger vi på et stativ i nærheten av varmtvannstanken....knallbra tørke.

Skrevet

På vaskerommet eller på badet.. Kommer ann på mengden. Eller i tørketrommelen da, aller helst;o)

Skrevet

Tørker noe i trommel, og resten vasker jeg på ettermiddagen og henger det på tørkestativ i stua på kvelden. Er som regel ikke helt tørt neste dag, så da flytter jeg stativet inn på rommet til vår eldste datter når hun er på skolen. Når mini skal flytte inn til storesøster er det plass til tørkestativet på soverommet igjen.

Skrevet

alt foregår på badet, har tørketrommel der sammen med vaskemaskinen.. før vi fikk tørketrommelen måtte vi tørke på et stativ på stua, veeeeeldig ukoslig ja..

Skrevet

"Vanlig" tøy(dvs vårt tøy) har sitt stativ på kjøkkenet, mens håndklær og sengetøy har sitt på roterommet... Tar dobbelt så lang tid å tørke der inne, derfor må jeg ha det vanlige tøyet på kjøkkenet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...