Gå til innhold

IKM 10.10...enda ingen tr, men neg test...noen flere i samme situasjon??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en test i dag også (ikke morgenurin og etter mye vann), men fortsatt negativ. Har hatt regelmessig syklus i nesten ett år...Hva skjer? Noen med lignende erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er vel det. Men har noe uregelmessig syklus i perioder. Hvis syklusen hadde vært normal burde ikm være 8.okt. Men jeg tror jeg hadde eggløsning 15-16-okt. Hadde i alle fall en liten tempstigning da. Så hvis el var da, burde ikm være nå i helga som var.

Hadde en tempdipp (altså lavere temp) forrige helg (8 dager etter antatt el) og nå er tempen mye høyere enn den var før den tempdippen.

Negativ test på lørdag. Har ikke giddet å teste etter det. MASSE mensmurringer. Så den kommer vel likevel...er vel bare et spørsmål om tid :) Hehe...

Tester vel igjen onsdag eller torsdag dersom den ikke er kommet

Skrevet

IKM 10 jeg også, fremdeles ingen tr... Hatt stabil syklus i bare 2 mnd siden jeg fødte for bare 9.5 mnd siden så den kan jo spille meg et puss....testet negativ på søndag så tar vel en ny test i morgen hvis tanta ikke har kommet da. Kjipt å gå sånn å lure og bare få negative tester:(

Skrevet

Hallo vennen :-)

Ville bare si at forrige gang gikk det nesten 14 dager før jeg fikk positiv test .Jeg produserte nok sent hcg og det tror jeg det er flrere som gjør ...

Jeg krysser fingrene for deg !!!

Skrevet

Ikm 9.10, har fortsatt ikke fått tr og ingen positive tester heller...... Har hatt regelmessig syklus siden juni....

Lurer også på hvorfor noen av oss sliter med dette.... utrolig kjipt å gå å vente....

Skal teste meg i morra tidlig.... hvis den er negativ, skal jeg ikke teste meg før til helga igjen.....

Skrevet

jeg hadde ikm 4 okt... nå har jeg nett lagt ut et nytt innlegg om du vil lese som jeg tror forklarer min sak om hvorfor jeg ikke har fått mensen eller noe positiv test.

Skrevet

Vi er jo faktisk en liten gjeng i samme situasjon da! Synes det er så frustrerende, hvis tr er rett rundt hjørnet så kan hun like godt komme med en gang. Hver time som går uten er jo bare med på å bygge opp håpet (selv etter et par negative tester)!

Jeg har en vanlig CB liggende i veska, men tror jeg skal la være å teste i morgen og heller se det an litt. Tar på dette greiene her, etter over ett år med prøving begynner tålmodigheten å ta slutt!

Vi må holde hverandre oppdatert da, skal krysse fingrene for oss alle sammen:)

Skrevet

ja jeg skjønner... tar masse på... jeg visste innerst inne at jeg ikke var gravid nå da, for da jeg ble gravid med Alexandra så visste jeg det hele tiden fra hun ble unnfanget nesten, hvertfall en hel uke før ikm.. men syns det var så frustrerende når tr ikke dukka opp, mest redd for at det var noe gale.. men begynner å se en lysning, håper det stemmer også da

Skrevet

Jepp, jeg er i samme situasjon! Så utrooooolig frustrerende. Hadde IKM 9-10 oktober. er 99 prosent sikker på at jeg hadde EL på dag 14-15, men ingen mens å se. Tok test i dag morges og den var så negativ som den kunne være. Så utrolig kjipt. Hadde vært så greit å få en avklaring snart.

Lykke til i hvertfall:)

Skrevet

Har dere tempet slik at dere vet sikkert om dere faktisk hadde el da dere forventet det??? Eller kan syklusen ha forskjøvet seg pga forsinket el?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...