Sessa ruger igjen... Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Har kjøpt en del dvd'er som han ønsker seg på nettet, men kunne tenke meg å handle for 500,- til eller no'. Han er helt tom for ideer selv. Han er ikke noe særlig til å kjøpe seg cd'er og spiller allerede for mye pc spill. Han er ikke så glad i å lese annet enn fantasy bøker og der er han også ganske sær. Klær har han nettopp kjøpt seg en del av. Jeg er helt tom for ideer. Gidder liksom ikke å kjøpe service og sånne ting som vi mangler til han i bursdagsgave. Også vil jeg jo gjerne gi noe fra datteren vår også. Tenkte noe til 200,- -250,- kr. HJELP!!!!
Dotten Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Han liker ikke Pondus da?? Den nye boka nr 7, har jo komme ut nå. Koster 298,- ca, men handler du på nettet får du den til ca 268,- (jeg kjøpte den til den siste summen). Kjøpte den til sambo i bursdagsgave, da han liker nettopp Ponus. Eller hva med et abonement på noe han liker å lese?? Bilblad, pc/teknisk av noe slag??? Eller et fint bilde av snuppa de, i en fin ramme, han kan ha på jobben (om han har et sted å sette det).... Ikke lett med gaver til gutter/mannfolk nei
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Manualer skritteller treningsklær verktøy kokebok - barna kan kjøpe en barnekokebok- et hint om at de vil bake med han. karafell med noe godt i fra Vinmonopolet.
*sola ღ Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Vanskelig når jeg ikke kjenner han men.. Liker han turer og sånt, kanskje noe turutstyr? Min er hekta på verktøy og blir glad for det minste lille skrujern, så det er favoritt her i huset. Hva med konsertbilletter, eller "gavekort" på middag ++ med fruen? Kommer jo veldig an på hvilke interesser han har..
Sessa ruger igjen... Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. oktober 2007 Hehe... Han har alle pondus bøkene, men verktøy var ingen dum ide!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå