Amalie har blitt storesøster:) Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Er det nødvendig med søskenvogn når aldersforskjellen blir ca 2,5 år?? Jeg lurer på om vi skal gidde å invistere i det, kanskje heller kjøpe et ståbrett til hun eldste.
temi & keli Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Storesøster hos meg er 2år og 4 mnd'er når lillesøster kommer.. Storesøster sover fortsatt i vogn på dagtid, og selv om hun er i bhg i ukedagene, syns jeg det er greit å kunne "dra ut" i helgene, uten å måtte tenke på at jeg må være hjemme til storesøster skal ha duppen sin.. I tillegg har jeg gåavstand til bhg (ca 2,5km hver vei) og jeg håper jeg kan få til å enten levere eller hente med vogn ) -så det er mine argumenter FOR søskenvogn.. Mulig andre har flere )
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Her blir storebror ca 2,5 år når nestemann kommer... Eg har ikke lappen så det blir søskenvogn her...Syns det er litt mye for en liten gutt å stå på et brett i noen timer når vi skal gå på butikken og handle osv... Lurer litt på Phil and Teds E3 (tror den heter det) med avtagbar søskensete....
temi & keli Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg tenkte også på denne, men her kan jo ikke storesøster sove mens lillesøster er med... -og når lille ligger i den "lomma" under, så står jo søskensetet såpass høyt at storesøster butter i kalesjen.. Ingen genial vogn for oss i alle fall..
Ejlis Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 Har lurt på dette med den E3 en jeg også... for når det blir nesten 2,5 år mellom kan ikke begge sove?? Og ser for meg at den store tar oppi taket`?? Noen som vet? tror vi satser på en billig vogn... blir vel ikke sååå mye brukt. syns de nye vognene til carena er fine. noen som har sett dem? vet pris? www.carenababy.com
Amalie har blitt storesøster:) Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. oktober 2007 hmm, dere har gode argumenter! Må tenke litt mer på det her, skulle gjerne prøvd før vi kjøper, for hun eldste synes ikke det er så veldig gøy å sitte i vogn lenger, men det er jo veldig kjedelig å måtte dra hjem hver gang hun skal sove...
Ejlis Skrevet 15. oktober 2007 #7 Skrevet 15. oktober 2007 Kanskje du kan kjøpe en billig brukt vogn?? og ha både søskenvogn og ståbrett? Når har du termin?
Amalie har blitt storesøster:) Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 15. oktober 2007 Det er ikke før i slutten av april... huff så lenge å vente..
Ejlis Skrevet 15. oktober 2007 #9 Skrevet 15. oktober 2007 ja sant! skal ha 31mars, men det føles som en evighet!
Amalie har blitt storesøster:) Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 15. oktober 2007 Foreløpig så har det heldigvis gått mye fortere denne gangen! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå