Meg og bøllegutta!! Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Hva mener noen når de "pokes you" på facebook? Vet jo hva poke betyr, men hva menes i Facebook verden... Spurte om det samme for noen dager siden men rakk aldri se etter svar ; )
Piipii Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg er ikke helt sikker, men tror det er sånn at da kan de se profilen din selv om de ikke er vennen din:)
mamma`n til Amalie og Albert Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 dette lurer jeg på, dytter den oppover jeg:)
St.Sunniva Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Er vel et "tegn" som viser at de kanskje vil ha din oppmerksomhet...De som ikke er dine venner kan uansett ikke se din profil dersom du har reservert deg mot dette. Poke er liksom som et "hei der"
☆Anonymia☆ Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 de stikker fingeren i deg og sier hei på en måte.. prikker deg liksom...
ღDidrikmamsenღ Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 Den "vanlige" poken på facebook er i allefall at du liksom tapper de på skulderen elr no.
Meg og bøllegutta!! Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. oktober 2007 Ja, den er grei ; ) Men hva skal du gjøre liksom? Poke them back ?
xxxo Skrevet 15. oktober 2007 #8 Skrevet 15. oktober 2007 poke har jeg brukt som et lite forsiktig hei.. hvis det er noen jeg ikke har snakket med på lenge eller ikke kjenner så godt.. sånn for å vise at her er jeg, du kan ta kontakt hvis du vil..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå