lillyvanilly Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Vi la oss i går kl 11. Jeg sto opp halv 7 i dag med ungene og kjørte de til skole og barnehage. Kl 10 vekker jeg han.. Og kl 11.. Og han har fortsatt ikke stått opp. Han reiser på jobb kl 1.. Sånn er det alltid!!! Jobber han natta så må jeg nærmest dra han ut av senga kl 17, da har han sovet siden halv ni.. Han sover og sover. Tar seg ikke av barna og gjør ikke noe i huset. Bare sover, spiser og jobber og sier at jeg kan ta meg av det andre fordi jeg er jo bare hjemme uansett!! Jeg har vært sykemeldt i to år snart og det er en grunn til det! Jeg er ikke bare hjemme og later meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå