Gå til innhold

flere som digger hellbillies her eller ??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor ? nysgjerrig..:)

Skrevet

Så klart. De er jo Hallinger :o)

Har vel det meste av det de har gitt ut. Til og med datteren min på 18 år kan driste seg til å høre på de kara der.

Pleier å være livat på konsertene dems. Sist dem hadde konsert på Ål har det vel aldri vært så mye slossing og bråk... Trur dem vekte Hallingdølene gitt. Synd at det blir ødelagt av bråk. Mulig de folka bare er ute den ene gangen i året?

Skrevet

Yes!! Kan høre på de i flere timer i strekk. Deilig musikk å høre på, og hjelper veldig å høre på når jeg tar husvasken.. ;)

Skrevet

hehe min favoritt er å høre på de i bilen ..:))

fins ikke noe bedre å høre på når man er på veien..:P

Skrevet

Ja, i bilen og, men sambo er ikke så begeistret over de, så det blir minimalt når han er med...

Skrevet

hehe sambo som fikk meg til å like de..så her er det hellbillies i bilen på høyt nivå..:P

Skrevet

Jeg har vært på noen konserter med de, og synes det er ganske bra musikk. Er jo sinnsyk stemning på konsertene deres. Samboeren digger hvertfall dem. Så fort han blir drita så begynner han å syngene sangene dems.

Skrevet

Måtte forresten sette på hellbillis no, så sitter og synger for martin. :)

er en stund siden sist jeg hørte på..

Skrevet

Jeg liker den musikken, er ikke dumt å spørre om det vel. Har alle cdene jeg, og jeg er ikke en gang halling men gudbrandsdøl. Har hørt på de over halve livet mitt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...