Audacious Angel Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Knøttet på 5 uker har ikke bæsjet siden lørdag... han får bare mm. Snuppa hadde sånne perioder hun og (husker hun gikk i 13 dager en gang), men husker ikke hvor gammel hun var. Jeg innbiller meg at de fremdeles skal ha avføring hver dag og flere ganger om dagen når de er så små...
Kondis som en murstein Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Gjør ingenting så lenge han bare får mm )
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Helt normalt- kunne gå 14 dager uten bæsj her i huset da hun var så litta..
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Det er helt normalt, kan jo gå i opp til 2 uker så lenge knøtten får mm. Men er knøtten urolig kan du jo pumpe deg å blande oppi malt ekstrakt. ( kan kjøpes på noen butikker, vertfall apotek) Det gjore eg med mi.. Ho va plaga md å ikke få det av seg. lykke til
Audacious Angel Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. oktober 2007 Takk for svar!! Så bra, ja da sparer vi jo de bleiene da hvertfall hi,hi. Merkelig hvor fort man glemmer, snuppa er ikke mer enn 2 så jeg burde jo fremdeles være inne i dette...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå