Gå til innhold

Hvordan var dette igjen da???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Knøttet på 5 uker har ikke bæsjet siden lørdag... han får bare mm.

Snuppa hadde sånne perioder hun og (husker hun gikk i 13 dager en gang), men husker ikke hvor gammel hun var.

Jeg innbiller meg at de fremdeles skal ha avføring hver dag og flere ganger om dagen når de er så små...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør ingenting så lenge han bare får mm :o)

Skrevet

Helt normalt- kunne gå 14 dager uten bæsj her i huset da hun var så litta..

Skrevet

Det er helt normalt, kan jo gå i opp til 2 uker så lenge knøtten får mm. Men er knøtten urolig kan du jo pumpe deg å blande oppi malt ekstrakt. ( kan kjøpes på noen butikker, vertfall apotek) Det gjore eg med mi.. Ho va plaga md å ikke få det av seg.

 

lykke til

Skrevet

Takk for svar!!

 

Så bra, ja da sparer vi jo de bleiene da hvertfall hi,hi.

Merkelig hvor fort man glemmer, snuppa er ikke mer enn 2 så jeg burde jo fremdeles være inne i dette...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...