Gå til innhold

Hvordan få de til å roe seg ned...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff dette er sikkert et veldig rart spm., men prøver meg her- kanskje noen har lignende "problem"...

Besteforeldrene til gutten vår styrer så veldig på og alt er så stressende. Når vi kommer dit på besøk så er det full guffe med barnemusikk, høylydt rasling med leker og "heisann og hoppsann" på fangene deres hele tiden. Alt dette på en gang! og i tillegg så snakker de så veldig høyt til han- roper jo- og han sitter jo helt oppi dem. Jeg får helt vondt i hodet av å høre på dette og være der, og gutten vår sitter bare der og er helt forskrekket.. synes nesten litt synd på han- han får jo ikkje sjangs til å fordøye noen inntrykk- alt foregår i full fart.

Hvordan fortelle dem om dette på en grei måte?

Nesten litt irriterende- kan de ikke bare roe ned tempoet litt.. De e jo veldig snille da,men likevel..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, må bare le litt jeg - ser de for meg! Er det dine eller hans foreldre? Jeg synes at den av dere som er datter/sønn må si det til dem på en skånsom måte. Start med det positive og deretter at de heller må gjøre en ting av gangen, da det blir litt mange inntrykk å fordøye. Si at dere vet at de mener det godt men at babyer ikke skal ha for mange inntrykk på en gang. Jeg er sikker på at de skjønner det om dere forklarer det på en fin måte.

Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...