Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan ble ettårsdagen feiret? Trenger tips! Hva fikk ettåringen å spise? Kake eller sunn mat?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi hadde hele slekta her og spiste kaker og kosa oss :)

lillegutt fikk gele og iskrem, syns ikke sjokolade kake og sånt er så godt han... men gele og vaniljesaus var nam :)

hengte opp ballonger i taket i gullsnor (ville ikke feste seg på annen måte) og hadde grønne pappduker, og klovneservietter og pappatallerkner og kopper og skjeer (genialt, er jo bare å kaste rett oppi en pose).

alt i alt en herlig dag, og alle kosa seg selv om det var litt trangt innimellom :)

Skrevet

TAkk for svar. Maser litt mer om dette... Lurer på å ha familie en dag og venner en dag, men er det vanlig og nødvendig å ha vennebesøk til så små? Er jo ikke venner akkurat... Og så mange å kalle venner har vi heller ikke...Men kanskje kjekt å se bilder av senere?!!

Skrevet

Eg inviterte en venninne av meg, med mann og barnet deres, men de kunne ikke komme. Så vi hadde bare familieselskap med mine foreldre, 1 sett oldeforeldre(mine besteforeldre), mor t sambo, og en niese av oss...

Skrevet

Vi hadde vennebursdag først (altså våre venner) med jordbær og kake, så ble det med besteforeldre og familien dagen etterpå, også med kake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...