madammen med tulla og fødeklar Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 jenta mi på litt over 4 mnd er så snørpa forkjølet, surkler i alle kanaler når hun puster. kan jeg gi henne nesespray? eller er det noe annet jeg kan gjøre?? får helt vodt av henne!!!
Dotten Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Ammer du, kan du dryppe noen dråper morsmelk i hvert nesebor. Det samme kan du gjøre om hun får problemer med infeksjon e.l. i øynene Morsmelk kan gjøre underverk..... Vil IKKE anbefale nesespray på en så liten baby. Heller "saltvanns"-oppløsning! Ring ev. helsestasjonen for gode tips! Masse god bedring til din lille snuppe
Mille** Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Signerer dotten. I tillegg kan du heve hodeenden på sengen hennes, ha bøker under, så blir det litt lettere for henne å puste. God bedring til snuppa di! )
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. oktober 2007 tusen takk jeg har nesten mistet melken, men tror jeg skal få ut noen dråper tilå ha i nesen.. ringer helsestasjonen jeg! hun virker så sløv men har ikke feber. stakkar liten!!
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg gjorde det som ble nevnt over her. Stablet bøker under sengen ved hodegjerdet, og dryppet saltvanns-greie i nesa. Funka kjempe fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå