Gå til innhold

idag var jeg litt stygg...men han FORTJENTE det!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

er sålei..sambo må jo oppp klokka 6 om morgenen for han begynner klokka 7 på jobb..og han er verdens VANSKELIGESTE å få til å stå opp,finner ikke noen verre..og klokka hans vekker mini så jeg ble så irritert..skubba ihan og sa han måtte stå opp,jada sier han..du må lage deg niste også,så NÅ MÅ du stå opp..jaaaadaaaa sier han..så lå jeg litt og hørte han snorka..ble så forbanna..skubba i han og sa kan du stå opp???du vekker mini med klokka di hele tiden..JAAAAAAAAAAAAAA nermest skriker han..ble da så steike forbanna,så jeg la meg igjen..lot han ligge der også,klokka ble kvart på 7,da skubba jeg i han,ha en fin dag på jobb,du kommer for sent uansett sier jeg...DA står han opp,og kjører...

mannfolk avogtil,blir så forbanna..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, lunta er som oftest kortere om morningen. Kjenner til det der!

Skrevet

Ikke du som var stygg da. Det er han som er (unnskyld på forhånd, men det MÅÅÅ sies) LAT. Det er ingen andres ansvar. Mange av folka som holder på sånn sier at de ikke kan noe for det, men hadde noen tilbydd ham en million kroner for å komme seg opp hadde det nok ikke vært noe problem:)

Håper han får høre det på jobben da:)

Skrevet

Men du kunne bare latt han få sove, og komme dritsent. Kanskje han skjerpe seg om han ikke har en mor som vekker han om morran?

Skrevet

Lurt, så lærer han at han må ta ansvar for å seg ut av senga selv.

Skrevet

ikke sant? Om han vet at han har en som vekker han om morran, er det mye lettere å ligge tilbake og tenke...hun vekker meg sikket snart alikevel...

Skrevet

Jeg har det sånn hver morra..... :-((

Vi har prøvd alt for å få det til å bli bedre, men han er ett B-menneske sånn er det bare.

Skrevet

ja det er jo der det ligger,,han VET jeg er der til å vekke han..faen at jeg ikke lot han ligge til NÅ..haha ;)

Skrevet

hehhe ja også ville jeg egentlig bare ha han ut..hahah ;)

Skrevet

Vet akkurat hvordan du har det!

Irriterer meg sånn at voksne mannen ikke kan stå opp, han er ikke 14 men 34.

Han er den eneste i huset som må opp så tidlig, men også den eneste som ikke våkner av den jævla klokken. Så er alle våkne og trøtte og sure, utenom ham som faktisk skal opp. Argh!

Den dagen jeg finner en vekkerklokke med STØT uten lyd, blir jeg hoppende glad.

Skrevet

Spark han ut av senga om morran, våkner garantert av det + perfekt vekkeklokke som ikker sier mer enn "au".

Skrevet

Enig med de andre her... du må slutte å vekke han, for så må han selv ta ansvar. Selvfølgelig surt at han vekker mini, men det er ikke ditt problem å få han opp!

Jeg har og en mann som er B-menneske. Han blir faktisk syk om han står tidlig opp (Har han påstått...) Jeg har vekket han i 10 år (! ja jeg er dum...) men nå er det nok. Jeg har mere enn nok å se til med meg selv og mini om morgenen, om jeg ikke skal bekymre meg for han også. Han vet hvor lang tid jeg skal ha på badet før han går, og så får han stå opp så det er tid både til det og til ham selv.

Forklar han at det er irriterende at han vekker min, men ikke gjør det om morgenen når han er så trøtt. Lag en avtale med meks to ring og så er det opp eller lignende... Tja, bare noen forslag, men det kan hvertfall anbefales å la ham selv ta ansvaret :)

Lykke til!

Skrevet

haaahaah da tror jeg jeg hadde fått en på tryne..:P

ekstremt morragretten også..

Skrevet

Da kan du helle en bøtte kaldt vann på han, og løpe som f.... he he he...neida...jeg bare tulla her.

Lykke til videre med vekkinga.

Skrevet

hahaahha ser det for meg ;) 2 dritt sure folk kaster vann på den ene klokka 6 om morran mens lillemann ligger i senga si å pludrer for seg selv..hahhahaha

jo takk for det du :P

Skrevet

takk for fint råd,det skal jeg jammen gjøre..har sagt til han nå at jeg ikke kommer til å vekke han mer..for sånn oppførsel når jeg prøver å hjelpe er ikke akseptabel..jo han skjønte det da..

men uansett..

Skrevet

Kjenner igjen den. Sambo må stå opp halv 5. Og hvis han har alarmen på sin telefon så vekker han tulla også.

Så jeg har alarmet på, og så vekker jeg han. For da skrur jeg av alarmet mye fortere.

Så jeg skal vekke han.

Han må gå hjemmefra 04.55 for og rekke bussen, men allt som oftest er han ikke oppe i tid og må da ta neste buss. (kommer ikke for sent på jobb da, for han kan velge selv om han vil være på jobb kl 6 eller 7)

Men det resulterer jo da i at jeg er oppe fra halv 5 til han har reist, allt som oftest rett før kl 6, da bruker jeg jo en liten stund på og klare og sovne, og tulla våkner mellom halv 7 og 7 og får melk.

Da kan du jo regne ut selv hvor mye søvn det blir på meg. =(

Heldigtvis får jeg sove 1 time eller 2 etter hun har fått melk da.

Tulla pleier ikke og stå opp før 9.

Men i helgen og idag har hun stått opp kl 8 så det er vel det hun har tenkt og gjøre fra nå av.

Skrevet

Skru av vekkerklokka hans etter at du har sagt at den har ringt.. Så får det bli hans ansvar..

Skrevet

vel. jeg lar mitt eksemplar få sove i fred jeg. ikke mitt problem om han ikke klarer dra seg opp av senga. synd han ikke har en strengere sjef bare.

Skrevet

ja jeg skal ikke vekke han mere..nekter ..han er en voksen mann og skal søren meg klare å stå opp selv når han skal på jobb..

Gjest Hello Alicja, are you a car?
Skrevet

Menn er noe dritt.

Jeg våkner ikke av klokka hans lenger. Før var det bare jeg som våkna av den

Gidder ikke være mamma til en voksen mann lenger liksom. La han forsove seg.

Skrevet

Hahahaha!!! Som om jeg skulle skrevet dette innlegget selv!

Skrevet

hehehee ja jeg har ikke tenkt å vekke han flere ganger jeg altså..nå skal han søren meg få sehvordan det er å komme på jobb aaaaltfor sent..får se om han skjerper seg da..

Gjest Hello Alicja, are you a car?
Skrevet

Gjør han ikke det hadde jeg bare stukket. Mulig jeg er litt streng som du kanskje vet til nå men jeg orker ikke late mannfolk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...