wicca Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Den selges uten resept og men jeg husker ikke hva den heter, vet det er forskjellige da men det skal virke mot støvallergi. Noen som har noe peiling på det?
¤ my precious ¤ Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Zyrtec Aerius Kestine/Cestine(usikker på skrivemåten) Jeg syns faktisk zyrtec funker best...
suseduse Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 jeg bruker zyrtec, men prøvde å få resept på aerius for den er ikke så søvndyssende, men fikk det ikke.. zyrtec selges også uten resept, men dyrere..
happybirthday Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 du får ikke Aerus mer, da det er et billigere synonympreparat som nå visstnok skal brukes. Ikke testet det ut selv ennå, siden jeg ammer. Inntil videre har meg måttet bruke Lomudal nesespray som erstatning, siden den ifølge legen skal være trygg både under graviditet og nå under amming. Er både allergisk mot støv, sengetøysmidd, hund, katt, pollen m.m.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå