Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Passer dere ofte de ungene? Triller tur o.l?
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Nei, nesten aldri, men det har mest med avstanden å gjøre til svigerinner og at venninner har nok familie som gjerne avlaster her vi bor.
~sjiraff~ Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Nei, det er ikke ofte. Ikke av mangel på vilje, men mangel på behov fra den andre parten )
Mille** Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Søstern sin minstejente på 6 år sover her titt og ofte. Ellers er vi lite barnevakt, mye fordi vi har ikke plass til så mange om gangen her vi bor nå. Og de fleste har flere unger de trenger barnepass til. Men de vi kjenner har flinke besteforeldre som stiller opp titt og ofte da. )
yasmina Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 Foer vi flyttet hendte det vi passet venners barn ja, bare kos det. Her nede har ikke folk det behovet. Familie er ikke saa aktuelt da vi er saa spredt
happybirthday Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 Nei, har jeg ungefri, så har jeg ungefri, hvilket er veldig sjeldent. Og har ofte mer enn nok med mine egne. Det nærmeste jeg kommer pass av andre sine barn, er kompiser til yngstesønnen min, i den forstand at det kan være artigere for han å ha selskap av jevnaldrende når vi går turer osv. Ellers vil jeg ha mulighet til å "jage" andre sine unger hjem når det passer oss (hvis de er på besøk til oss), i tilfelle vi skal et eller annet andre barn ikke kan være med på.
Stratos med 3 barn Skrevet 15. oktober 2007 #7 Skrevet 15. oktober 2007 Nei, de har ikke behov sier de. Og det er jo ikke de som avlaster oss heller, men våre foreldre i stor grad. Også har vi søsken uten barn som gjerne passer litt
happybirthday Skrevet 15. oktober 2007 #8 Skrevet 15. oktober 2007 Ser svaret mitt virket litt krast. Må legge til at grunnen til at vi har dårlig plass, og altfor liten leilighet til å romme våre barn. Derfor blir det lett kaos og at vi tråkker oppå hverandre dersom vi skulle ha passet andre sine barn i tillegg (med pass, tenker jeg på overnatting. At de er her noen timer på besøk er noe helt annet)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå