Luna** Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Har ikke kjøpt det ennå... Shopping!!!! Nurket kan vel ikke fryse på fingrere!!!????
Dina1 Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Nei det kan den nok ikke:) Jeg har kjøpt to par, et par litt tynnere, å et par ull fra nøstebarn. Lure no mest på om dem passe:)
likkjepetra Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Har kjøpt ett par, men tenker også at jeg drar erme på dressen foran fingertuppene. Hvertfall i starten.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Bare kjøp noen uten tommel, sånn at de har alle fingrene samlet. Bare et tips dersom noen ikke tenker over det.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 Hva med lue? Hvilken lue har dere kjøpt. og hva slags størrelse?
likkjepetra Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 Har kjøpt en tynn lue i ull/silke fra nøstebarn str 56. Tror den blir fin i starten. Har også kjøpt dress i ullfleece med hette som jeg kommer til å trekke over hodet når vi skal ut.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2007 #7 Skrevet 15. oktober 2007 jeg har kjøpt en ganske tykk lue i ull og bumull som jeg skal ha utenpå de tynne vet du. med øreklaffer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå