Gå til innhold

Trodde alt var i hus, men votter??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke kjøpt det ennå... Shopping!!!! Nurket kan vel ikke fryse på fingrere!!!????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det kan den nok ikke:) Jeg har kjøpt to par, et par litt tynnere, å et par ull fra nøstebarn. Lure no mest på om dem passe:)

Skrevet

Har kjøpt ett par, men tenker også at jeg drar erme på dressen foran fingertuppene. Hvertfall i starten.

Skrevet

Bare kjøp noen uten tommel, sånn at de har alle fingrene samlet. Bare et tips dersom noen ikke tenker over det.

Skrevet

Hva med lue? Hvilken lue har dere kjøpt. og hva slags størrelse?

 

Skrevet

Har kjøpt en tynn lue i ull/silke fra nøstebarn str 56. Tror den blir fin i starten. Har også kjøpt dress i ullfleece med hette som jeg kommer til å trekke over hodet når vi skal ut.

Skrevet

jeg har kjøpt en ganske tykk lue i ull og bumull som jeg skal ha utenpå de tynne vet du. med øreklaffer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...