Gå til innhold

Haha,ikke greit å være postmann vel :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så postbilen i vinduet og skulle ut og hente posten. Bilen kjørte avgårde,men kom ryggende tilbake i rasende fart.

Sjåføren stoppa ved siden av garasjen til noen her, og gikk ut og stilte seg og tissa ned skråningen :o Nesten i hagen til noen :o

Synes det var skikkelig ekkelt,hehe.... Men er vel ikke så greit når man MÅ hehe....

Skyndte meg fort inn før han så meg :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fysj! Jeg hadde blitt skikkelig sint hadde det vært jeg som bodde der!

Skrevet

Hadde kanskje vært bedre om han kunne ringe på hos noen og spurt pent om han kunne låne toaletten?

Skrevet

Glad det ikke var min garasje ja... og ikke min skråning hehehe

Skrevet

Ja jeg skulle jammen tatt han så øra flagra hvis det var min garasje og skråning. Men hvem vet, kanskje de holder på sånn her jeg bor også, he he.

Skrevet

Ja,hadde jeg og gjort... står du i hagen min og pisser liksom :P

De som bor der er ikke hjemme,sikkert på jobb.. Jaja,det man ikke vet har man ikke vondt av ;p

Skrevet

Sikkert ikke, men LITT ok oppførsel kan man da vise uansett. De fleste med budbil/sjåførjobber har vett på å finne seg en bensinstasjon eller noe..Æsj, det synes jeg var skikkelig ekkelt.

Skrevet

Han burde da kunne holde seg til han kom til bensinstasjon liksom. Jeg må tisse av og til jeg også når jeg er ute å kjører på jobben i hjemmetjenesten, men jeg holder meg da til jeg kommer til en bensinstasjon eller butikk som har toalett. Er uhøflig og ikke minst ulovlig å tisse på annen manns eiendom.

Skrevet

Ja.bra de fleste har vett til det :s Tenk om alle som er ute og kjører skulle gjort det samma :s Uuuu....

Skrevet

Skulle hatt bildebevis og anmeldt det , hehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...