WP-TLogPeanut Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Så postbilen i vinduet og skulle ut og hente posten. Bilen kjørte avgårde,men kom ryggende tilbake i rasende fart. Sjåføren stoppa ved siden av garasjen til noen her, og gikk ut og stilte seg og tissa ned skråningen Nesten i hagen til noen Synes det var skikkelig ekkelt,hehe.... Men er vel ikke så greit når man MÅ hehe.... Skyndte meg fort inn før han så meg
goldie Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Fysj! Jeg hadde blitt skikkelig sint hadde det vært jeg som bodde der!
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Hadde kanskje vært bedre om han kunne ringe på hos noen og spurt pent om han kunne låne toaletten?
WP-TLogPeanut Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. oktober 2007 Glad det ikke var min garasje ja... og ikke min skråning hehehe
goldie Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 Ja jeg skulle jammen tatt han så øra flagra hvis det var min garasje og skråning. Men hvem vet, kanskje de holder på sånn her jeg bor også, he he.
WP-TLogPeanut Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. oktober 2007 Ja,hadde jeg og gjort... står du i hagen min og pisser liksom De som bor der er ikke hjemme,sikkert på jobb.. Jaja,det man ikke vet har man ikke vondt av ;p
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #7 Skrevet 15. oktober 2007 Sikkert ikke, men LITT ok oppførsel kan man da vise uansett. De fleste med budbil/sjåførjobber har vett på å finne seg en bensinstasjon eller noe..Æsj, det synes jeg var skikkelig ekkelt.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 15. oktober 2007 #8 Skrevet 15. oktober 2007 Han burde da kunne holde seg til han kom til bensinstasjon liksom. Jeg må tisse av og til jeg også når jeg er ute å kjører på jobben i hjemmetjenesten, men jeg holder meg da til jeg kommer til en bensinstasjon eller butikk som har toalett. Er uhøflig og ikke minst ulovlig å tisse på annen manns eiendom.
WP-TLogPeanut Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 15. oktober 2007 Ja.bra de fleste har vett til det :s Tenk om alle som er ute og kjører skulle gjort det samma :s Uuuu....
WP-TLogPeanut Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 15. oktober 2007 Skulle hatt bildebevis og anmeldt det , hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå