Gå til innhold

Og her sitter jeg da.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og her har jeg sittet noen timer nå.. Har fri fra jobb i dag, sendte gullet i bhg og tenkte. NÅ skal jeg hjem å vaske klær, vaske huset osv Men må bare inne å sjekke mailen først, så her sitter jeg... Fant litt chips... Nei fy så dårlig samvittighet jeg har nå. Tenk på alt jeg kunne hatt gjordt til nå. For jeg må gjøre det, det gjør seg ikke selv. Sambo vet vertfall ikke hva det er. Kjenner det er mandag i dag ja...

Nei nå reiser jeg meg, går ut på kjøkkenet for å sette på oppvaskmaskinen, så setter jeg på en maskin med klær... Åååh.... er så lat i dag..... Men har ikke valg, NÅ reiser jeg meg.... hjelp meg....

Det er rart, hadde et kjempe overskudd da jeg leverte han i bhg og var så klar for et rent hus. Nevnte jeg at jeg har støv på hjernen? Nei nå går jeg....

Hmmm... skal bare sjekke siste sladderen på seher først........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme her... har ikke tiltak jeg.. og jeg som er så heldig at mannen min har latt meg sove skikkelig ut begge dagene i helgen mens han har ryddet det meste i og utenfor huset! Burde skamme meg som sitter her... men gjør det nå allikevel da! Sa til meg selv at jeg skulle kun surfe her mens jeg ammet... men gjør det ellers også gitt... bærbar pc er kjekt,men også dumt..

Skrevet

Hihi, festlig innlegg :-)) Kjenner meg sååå godt igjen, mandager er aldri en god dag for mange friske tiltak...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...