Mille** Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 ...her skal du motstand finne!! Hehe...jeg er så lat! Har vaska badet, skulle absolutt ha tørket støv, skal vaske gulvene i morgen, men her sitter jeg å tyller i meg kaffe og lakris. Flere med litt startvansker? ;o) Tror jeg trenger et spark....
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg og, du er ikke aleine Trur jeg har fått motorstopp jeg... hihihi
Mille** Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2007 Hehe...motorstopp, ja det er nok det jeg også har fått. ;o)
*Rutletutt* Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Det er lov å ha litt startvansker en mandags morgen, he he;o) Har vært flink da, du har jo vasket badet allerede:o)
WP-TLogPeanut Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 Huff,,... flere med samma problem her ja...
Mille** Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. oktober 2007 Hehe...joda jeg har jo faktisk vært så flink at jeg har vasket badet. Har tom. ryddet litt også! *klapper seg selv på skuldra* )
WP-TLogPeanut Skrevet 15. oktober 2007 #7 Skrevet 15. oktober 2007 Og der ble vi kickstarta i gang med husarb. da TL fant den åpna pakken med corn flakes..................................
Twintipp og himmelblå Skrevet 15. oktober 2007 #8 Skrevet 15. oktober 2007 Sikker på at du ikke fikk min?? Den ble borte for meg her.. :oD Aaarghh, skal gjøre istand hele leiligheten til verdivurdering.. Har sååå liiiiten lyst! Du har jo allerede gjort en heder innsats da!! *flink*
Mille** Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 15. oktober 2007 Da var jeg ferdig å tørke støv også, så nå har jeg fortjent en kaffekopp altså! *fnis* Sender over det lille fnugget jeg har av arbeidslyst til deg Twintipp. Her har jeg bare matinnkjøp for hele uka igjen. Urk....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå