Bippe77 Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 har et godt tips jeg gjerne vil dele med meg! Eva solo grytekluter... er i plast.. blir ikke varme og sklir ikke.. og kan skylles av under vann hvis man søler litt... En ting de som ikke har det ikke vet om er så genial! De som har dem, ville aldri vært uten! Geniale på hytta eller i båten i tillegg til hjemme da! Ga dem til farmor igår... hun ble kjempe glad! Mammaforstår heller ikke hvorfor hun ikke har kjøpt dem tidligere!
Mille** Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Kjempetips!! Hvor får jeg kjøpt disse da? )
Tingelingelate med to tomater Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Hvor får man kjøpt dem da?
Kondis som en murstein Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Er det de med "riller" og som er litt sånn "bølgete"? Isåfall vil jeg også anbefale dem på det sterkeste!!!! Jeg tar de i oppvaskmaskinen også - supert!!
Bippe77 Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. oktober 2007 stemmer, er dem med riller som kan taes i oppvaskmaskinene! Kan kjøpe dem på alle mulige kjøkkenbutikker som regel... Glassmagasinet har dem her i Fredrikstad distriktet ihverfall.. og På kjøkkenet.. stort sett alle som har rosendahl har også eva solo...
Kjærlighet <3 Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 Mener jeg kjøpte sånne på skeidar om jeg ikke er helt på bærtur nå......
Bippe77 Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. oktober 2007 tror skeidar har noen som ligner ja.. tror ikke de er fra Eva Solo, men kan jo for alt jeg vet være like bra! Ikke prøvd dem...
Tingelingelate med to tomater Skrevet 15. oktober 2007 #8 Skrevet 15. oktober 2007 Hva ligger de på i pris? Høres jo kjempebra ut:-)
Kjærlighet <3 Skrevet 15. oktober 2007 #9 Skrevet 15. oktober 2007 Kan nok stemme at dem ikke er fra Eva Solo:-) Men tror dem fungere på samme måte, hvertfall utifra hva jeg kan se:-)
Monajenten Skrevet 15. oktober 2007 #10 Skrevet 15. oktober 2007 De selges på jernvare (Wallendahl, Jernia osv.) og glassmagasiner/kjøkkenbutikker (har sett både på Tilbords, Traktøren og Christiania Glasmagasin). De er helt geniale!
Bippe77 Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 15. oktober 2007 225,- koster de her ihvertfall... sikkert ca det samme andre steder... Vi kjøper aldri dyre gaver i min familie, så til farmor spleiset jeg og søstrene mine på de til farmors bursdag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå