Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 På tirsdag under stor dramatikk ble den lille jenta mi forløst med haste keisersnitt i uke 27.Hun er bitte liten,men sterk .dagene er tøffe og lange.Vi tar time for time og prøver å holde motet oppe.dette er helt grusomt.Vi er så redde for den lille jenta vår.
Mamma&LilleKrølle Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg har aldri opplevd det dere nå opplever selv, så har nok ingen kloke ord å komme med.. Men skal krysse fingrene for den lille jenta deres, og ønsker dere alle 3 lykke til!! *Sender en stor varm klem*
Venter på 3_de spire Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Gratulere så masse med veslejenta!! Lykke til videre! Håper dagene dine blir mindre tøffe snart. Klem
Micha.. Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 gratulerer så masse med den lille jenten! vet selv hvor tøft det er å få et prematurt barn, men vær sterke dere så går det stort sett kjempefint!
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 Håper alt går bra, legene er så flinke og vet så mye nå til dags. Masse lykke til! Klem
lille_me85*Fødeklar* Skrevet 15. oktober 2007 #7 Skrevet 15. oktober 2007 Hei. Jeg fødte selv en gutt i uke 29 for snart 3 år siden, vet sånn omentrent hvordan du har det. Han var 1110gram og 37cm, nå er han en stor helt frisk gutt:) Hvor stor er hun og hvordan er formen hennes?? Vist det er noe du lurer på så er det bare å sende melding! Lykke til dere alle!
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #8 Skrevet 15. oktober 2007 Gratulerer med jenta. Håper det kan være oppmuntrende å høre at en jeg kjenner fikk sin jente i uke 28 og jenta er i dag en aktiv og helt vanlig 2-åring.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 15. oktober 2007 #9 Skrevet 15. oktober 2007 Gratulerer så mye med jenta. Skjønner godt at dette er tøft. Alle gode ønsker til dere, og masse lykke til i tiden fremover. Mange varme klemmer.
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #10 Skrevet 15. oktober 2007 Hei du! Har ikke opplevd det selv men jeg skjønner det må være tøft for dere. Det er jo ikke en sånn start man ønsker seg, men husk at legene er flinke og at vesle jenta deres er i de beste hender nå. Lykke til, god klem fra meg!
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 15. oktober 2007 #11 Skrevet 15. oktober 2007 Ønsker dere alle lykke til :) kommer nok til å gå bra skal du se
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #12 Skrevet 15. oktober 2007 Ønsker dere all hell og lykke! Dette SKAL gå bra. Dere har nok en liten kjemper!!! KLEM
Niem og Patrick Skrevet 15. oktober 2007 #13 Skrevet 15. oktober 2007 Ønsker dere masse lykke til!! Den vesle jenta er nok en kjemper.. Klem
Nancy Drew Skrevet 15. oktober 2007 #14 Skrevet 15. oktober 2007 huff.... det var tidlig det... om det er noe trøst er jeg tante til to som kom i uke 27 og 29 og begge disse er friske og raske i dag.... ingen skader. Legene er veldig flinke, stol på det. håper du blir tatt godt vare på og at alt dere kommer dere raskt ut fra sykehus.... skal tenke på deg. Klem
Liserenathe Skrevet 15. oktober 2007 #15 Skrevet 15. oktober 2007 Hei, Hold mote oppe ! Dette skal gå bra. Tenker på dere. Lise
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #16 Skrevet 15. oktober 2007 Hun er bitte.bitte liten.640 gram og 29 cm.Hun har pustet selv helt fra hun kom til verden.Hadde appgar på 9.Hun har tarnfunksjonen i orden og kan svelge litt selv.Så til nå ser det jo bra ut tatt str i betraktning.
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 15. oktober 2007 #17 Skrevet 15. oktober 2007 gratulerer=) dn vennine fikk ei lita jente som var 100 gram tyngre enn di, og hun klarte seg kjempebra=) hold motet og troen oppe=)
Skurvelurven Skrevet 15. oktober 2007 #18 Skrevet 15. oktober 2007 Gratulerer så mye. 640 gram er jo ikke så mye, så jeg skjønner at dere har det tøft. Jeg krysser fingrene for dere, og det at hun puster selv er jo et veldig godt tegn!
lille_me85*Fødeklar* Skrevet 15. oktober 2007 #19 Skrevet 15. oktober 2007 Hei Ja hun var jo ganske liten med tanke på svangerskaps lengden. Men var jo veldig bra at hun hadde 9 på appgar!!! Hvorfor kom hun før tiden?
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #20 Skrevet 15. oktober 2007 Hei giggsi! Gratulerer så mye! Det blir garantert tøffe dager fremover, men dette klarer dere fint ) Stå på! Nevøen til sambo er født i uke 23! Han er 16 år i dag, og er smartere enn noen annen jeg kjenner på den alderen... Litt spe, men det gjør vel ingenting ) Lykke til fremover! Klemmmm til deg og familien!
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 15. oktober 2007 #21 Skrevet 15. oktober 2007 Gratulerer så mye med jenta!! Krysser fingrene for dere!! Er ganske sikker på at det kommer til å gå kjempebra!!! Stor klem
Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #22 Skrevet 20. oktober 2007 Nå er det 11 dager siden jeg fikk den lille jenta mi.alt går etter forholdene bra.Håper hun snart begynner å legge på seg.Takker for fine ord og lykkeønskninger.
Mamzen Skrevet 20. oktober 2007 #23 Skrevet 20. oktober 2007 Gratulerer med lille janta! Håper det går fint med dere!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå