MissAntrop Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Skal visst ta 2-3 uker. jeg bestilte 30 september og fikk beskjed om at jeg vil få bøkene i tidsrommet 12-25 oktober. Så jeg venter
3b@rn Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Hei! Jeg bestiller fra amazon.co.uk, dvs Amazon i Storbritannia. Og det tar ikke lang tid, om varene finnes på deres lager. I løpet av noen dager, en liten uke, så er bøkene i kassa. Aldri noe trøbbel med leveransene derfra. God returpolicy har de også. Jeg anbefaler deg derfor å prøve den fremfor den amerikanske. Lykke til!
meg & to små vampyrer Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. oktober 2007 Ja, de hadde ikke boken jeg skulle ha der da... så da har jeg jo et problem:)
Mom2Two Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 Når jeg bestiller fra Amazon UK pleier det ikke å ta mer enn 3-4 dager. Kommer alltid kjapt:-)
Dotten Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 Sambo bestiller alltid fra Amazon.com i USA, og har alltid bøkene (så lenge de er på lager), innen en uke. De sendes ut samme dag som de mottar bestillingen. Aldri prøvd UK..... men de er sikkert også bra Siden din vare ikke var på lager, kan det nok ta en god del lenger tid, da de igjen er avhengige av at andre gjør jobben sin
Gjest ->>- Skrevet 15. oktober 2007 #7 Skrevet 15. oktober 2007 Kommer an på hva slags levering du ber om, men med billigste forsendelse tar det alt fra en til seks uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå