grå :) Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 har hatt svigers her fra torsdagen og fram til i går. har fått masse avlastning med både unga og hunden mens mannen har jobba døgnet rundt. svigermor har hjulpet til med mye rengjøring og rydding, betalte matvarene våre, tatt noen netter med nattevåk (begge unga sover urolig om nettene nå, mest sannsynlig pga savnet etter pappaen sin) og i det hele tatt stilt opp for meg. det har vært så utrolig godt å få sove ut blandt annet:)
grå :) Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 15. oktober 2007 jo, de hadde til og med kjøpt med velling og favorittmaten hjemmefra til gubben, bakt småkakene han elsker osv. virkelig stått på
ana baroma Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Så koselig:)) Svigerforeldre er kjekke å ha!! I dag kommer mamman min (bor 150 mil unna), så det blir koselig og deilig siden mannen min er bortreist hele uka!
Leetha Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 Herlig! slik vi en svigermor vil jeg bli og:)
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 Heldig du som har sånne svigerforeldre. Jeg vil også bli snill svigermor om mange mange år
TurangaLeela Skrevet 15. oktober 2007 #7 Skrevet 15. oktober 2007 Det hørtes herlig ut, heldig du:) Jeg skulle også hatt litt oppvartning, har pussa opp deler av huset og føler alt står på hue, jobber nesten fullt og har en liten tass som krever sitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå