Gå til innhold

Hjulene på TFK joggster 3...(evt twist)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på jakt etter en vogn med ganske store hjul (Går mye i skogen i ulendt terreng), og så til min store glede at tfk joggster kommer med 16" hjul. Men da jeg ringte Barnas Hus hadde aldri damen hørt om dette. Er det noen som har denne vognen som vet om man enkelt kan skifte hjul? Da kan jeg jo bestille hjul fra et annet sted men allikevel bruke samme vogn. Dårlig forklart, men håper noen skjønner :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som kjenner vogna?

Skrevet

Det er kun Joggster III så store hjul er en mulighet.

Du får de iallfall inne på babyjungle.nl.

Men når jeg ser på bildene så ser det ut som gaffelen som hjulet festes i foran er større på de med 16" hjul, så du må nok kjøpe vogna ferdig med de hjulene.

Skriv mail til dem og spør da vel.

Skrevet

Takk for hjelpen! Har spurt om noe lignende for noen dager siden (og tror du hjalp meg da også), men fant ikke igjen innlegget. Skal skrive og spørre :-)

Skrevet

Jeg har Joggster III. Hjulene her er jo forholdsvis store da. Men aner ikke om du kan bruke andre hjul på denne vogna enn dem som kommer med.

Dersom du skal ha vogn til å gå i skogen eller ulendt tereng så ble i alle fall jeg ikke anbefalt Twister pga. at det var så fort gjort at den knotten du skrur det svingbare forhjulet fast med kan få et "slag" så det blir ødelagt.

Joggster III er fin i skog og i ulendt tereng, i alle fall der jeg har trampa og gått.

Skrevet

Tror nok den vognen er god nok med de mindre hjulene også i skog og tereng.

De store er vel mer for jogging er de ikke.....?

Skrevet

Ja, det holder kanskje med de minste. Damen i butikken sa forsåvidt også det, men hun hadde jo ikke hørt om de store og ville vel selge uansett :-) Får ta meg en tur i butikken og se, tror jeg.

Skrevet

Den har store hjule den også ja, men det er mulig å få den vanlige TFK Joggsteren med store hjul hvis en ønsker det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...