Putte i blåbærskogen Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Er på jakt etter en vogn med ganske store hjul (Går mye i skogen i ulendt terreng), og så til min store glede at tfk joggster kommer med 16" hjul. Men da jeg ringte Barnas Hus hadde aldri damen hørt om dette. Er det noen som har denne vognen som vet om man enkelt kan skifte hjul? Da kan jeg jo bestille hjul fra et annet sted men allikevel bruke samme vogn. Dårlig forklart, men håper noen skjønner
Putte i blåbærskogen Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 15. oktober 2007 Ingen som kjenner vogna?
It's all about me Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Det er kun Joggster III så store hjul er en mulighet. Du får de iallfall inne på babyjungle.nl. Men når jeg ser på bildene så ser det ut som gaffelen som hjulet festes i foran er større på de med 16" hjul, så du må nok kjøpe vogna ferdig med de hjulene. Skriv mail til dem og spør da vel.
Putte i blåbærskogen Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. oktober 2007 Takk for hjelpen! Har spurt om noe lignende for noen dager siden (og tror du hjalp meg da også), men fant ikke igjen innlegget. Skal skrive og spørre :-)
Mockanin Skrevet 15. oktober 2007 #5 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg har Joggster III. Hjulene her er jo forholdsvis store da. Men aner ikke om du kan bruke andre hjul på denne vogna enn dem som kommer med. Dersom du skal ha vogn til å gå i skogen eller ulendt tereng så ble i alle fall jeg ikke anbefalt Twister pga. at det var så fort gjort at den knotten du skrur det svingbare forhjulet fast med kan få et "slag" så det blir ødelagt. Joggster III er fin i skog og i ulendt tereng, i alle fall der jeg har trampa og gått.
It's all about me Skrevet 15. oktober 2007 #6 Skrevet 15. oktober 2007 Tror nok den vognen er god nok med de mindre hjulene også i skog og tereng. De store er vel mer for jogging er de ikke.....?
Putte i blåbærskogen Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. oktober 2007 Ja, det holder kanskje med de minste. Damen i butikken sa forsåvidt også det, men hun hadde jo ikke hørt om de store og ville vel selge uansett :-) Får ta meg en tur i butikken og se, tror jeg.
Mamma til 2 jenter..... Skrevet 15. oktober 2007 #8 Skrevet 15. oktober 2007 Det er ikke den her du mener: http://www.buggy.de/english/foldmobil.php Vet de har den vært fall inne på babyjungle.nl men der heter den joggster 3,16 " weels....
It's all about me Skrevet 15. oktober 2007 #10 Skrevet 15. oktober 2007 Den har store hjule den også ja, men det er mulig å få den vanlige TFK Joggsteren med store hjul hvis en ønsker det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå