Gå til innhold

svigermor ringte akkurat nå (ang- julegaver)

Anbefalte innlegg

Skrevet

og sa at de (hele svigerfamilie) har bestemt at det blir ikke noe julegaver i år...gaver blir kun for de minste!

Åhhhhh for en lettelse!!! Ble så glad jeg! Ikke bare fordi vi sparer masse penger, men også med tanke på at det blir mindre stress til jul (hvem får hva etc...) å så deilig! Blir mer tid til baking og pynting....etc...

(det blir kun fire gave for oss... tre til barna vares, og en til niesa....)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle ønske det var her... Men akk, nei, her er det et gavepress som kan skremme vannet av en millionær, hehe. Men jeg kar meg ikke rive med denne jula heller!!

Skrevet

Jaja.. Bra du ble gla for det da =)

Skrevet

Åh, dere er heldige...Blir stressa alt nå bare av tanken på å måtte kjøpe ca 50 gaver....

Skrevet

Deilig men også litt stusselig synes jeg da.... Håper vi kan bli enige med alle i år om at vi begrenser oss :o)

Skrevet

Ikke sant!?? og "heldigvis" jeg har ikke noe familie her i norge, og forøvrig familien min feirer ikke jul...

Jeg ble skikkelig glad....

ikke at jeg er gjerrig eller ikke glad i å gi gaver, tvertimot, men som sagt...å slipe kjøpepress og alltid prøve å finne en bedre gave en ifjor ...etc...

Skrevet

Åh. .Jeg er 32 år jeg, men tror jeg hadde blitt litt lei meg om det ikke var en enste gave til meg under treet. Så blir jeg vanvittig glad for strikka-sokkene jeg får vært år av bestemor også da.

Skrevet

det blir noen gaver til meg, ja... ihvertfall fra noe venniner (de får også gaver fra oss) og kanskje fra barna...

Skrevet

Vi får heller ikke noe fra svigerforeldre, ikke ungene heller. Jeg synes det er ganske stusselig jeg. Heldig vis kommer det nok fra min side av fammilien.

Jeg er foresten så sta at jeg fortsetter å sende gave til min niese (på mannens side) selv om både faren og besteforeldrene misliker det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...