Clavia Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 Hei! Etter en MA i august vil jeg nå gå til en snill og omsorgsfull gynekolog som vet hva han/hun snakker om og ikke fastlege.. Noen av dere som har noen å anbefale?
Gjest Skrevet 15. oktober 2007 #2 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg har bare positive erfaringer fra Smestadgynekologene! Det samme har flere av mine venninner... Håper du finner en!
♥lurelure♥ Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg er imponert over dr carsten trolle på majorstuaklinikken. Har tatt innvendig ul hos han i uke 8 og 13 og er veldig fornøyd. Min svigermor går til han til gu og hun mener han er den beste og vil derfor heller betale ekstra for det (er jo privat og ikke fastlege). jeg kommer også til å bruke han videre om det skulle være noe. PS: husk at det koster ekstra da dette er privatklinikk!!
mamita77 Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg anbefaler deg å gå til Gynekologene i nedre vollgate her i oslo. Der er de kjempedyktige. Går selv til en lege som er speialist i fødselshjelp og gynekologi....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå