Gå til innhold

hjerteklappning og vondt i hodet..


Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet hva det kan skyldes? har i dag hatt hjerteklappninger og er mye plaget med hodepine.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også hatt mye hjerteklapping hele sv.skapet. Er skikkelig ubehagelig og man blir jo redd når det er selve hjertet....

Både jordmor og lege har forklart meg at det er helt naturlig fordi det er kroppen som tilpasser seg alle de nye hormonene... Så lenge blodtrykket er normalt, er det visst ingen fare.. Tok ikke dette helt for *god fisk* og sjekket rundt, spurte flere leger etc.... Men - har slått meg til ro med dette.... Har du imidlertid sterk hodepine i tillegg, KAN det være en begynnende sv.skapsforgiftning.... Men igjen - BLODTRYKKET sier noe om dette - sjekk derfor dette OFTE og fortell lege hvordan du har det..

Lykke til :-)

Skrevet

Er gravid for andre gang, i uke 20 nå. Har siden uke 12 ca vært plaget av både hodepine og jherteklapp. Hjertet er sjekket og jeg snakket m lege om det. Så lenge blodtrykket er ok, er det ingen fare. Men det er veldig ubehagelig ja. Kjenner ofte pulsen alle mulige steder i kroppen, og særlig i tinningene når jeg har hodepine. Har blitt 50% sykmeldt fra denne uka, og håper at det vil hjelpe. Hodepinen er nok mye pga stress. Jeg har en støyete jobb også, så er ekstra følsom.

Lykke til ( hvor langt på vei er du da?)

Skrevet

er 17 uker på vei nå med 4 barnet. har ikke hatt dette tidligere. er sykemeldt 50 % og har värt det noen uker nå..

Skrevet

Har det på samme måten, er svimmel (med hovudverk) og får hjertebank dersom eg anstrenge meg for mykje. Går i trapper, vasker golv etc. Har ikkje fått sjekka BL enda, men eg trur heilt sikkert at eg har litt jernmangel. Skal til jordmor i morgon, så eg håper ho kan roe meg litt. Er i tilegg sjukmeldt pga bekken-smerter. (15 uker)

 

Synest det er vanskelig. Føler at dei på jobben ikkje heilt trur at eg er so "dårleg". Er jo bare 15 uker også. Uff, håper eg blir betre =(

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...