LadyLuck & Skrevet 15. oktober 2007 #1 Skrevet 15. oktober 2007 er det noen der ute med forslag til lindring av bekkenplager? har en lege (og familie) som mener jeg bare kan hvile litt på dagen siden jeg er hjemmeværende, men det er det jo ikke tid til med en lien propell og et hus å ta vare på. og om jeg tar meg tid, er det ikke nok. Klarer jo nesten ikke komme meg ut på tur med småen,og om jeg gjør, siter jeg godt med trappene når vi kommer hjem. trenger hjelp her
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 15. oktober 2007 #3 Skrevet 15. oktober 2007 hva med fysioterapi? vet det har hjulpet mange (mer om man har bekkenlåsning enn -løsning, men hjelper nok uansett) en manuellterapaut kan massere og manipulere(knekke opp) i ryggen. da blir man ikke så anspent heller, og muskler og ledd føles mykere.. hadde selv litt problemer halvveis i sv.skapet, men merker fint lite til det nå. er også mange som har prøvd akupunktur vet jeg.. er jo verd å prøve!!
Ginga79 Skrevet 15. oktober 2007 #4 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg sliter veldig med bekkenet mitt etter førstemann, og har gått til kiropraktor for å prøve å forebygge denne gang. Men jeg syns det fungerer dårlig nå, og må nok trå til med akupunktur igjen! Det hjalp sist:) Lykke til:)
LadyLuck & Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. oktober 2007 har ryggen mye å si på om man er lettere utsatt?? er født med "speilvedt" rygsøyle
Gjest Hello Alicja, are you a car? Skrevet 15. oktober 2007 #8 Skrevet 15. oktober 2007 Jeg har nå, 5mnd etter fødsel fortsatt bekkenplager. Men for meg hjalp varmepute enormt, og kjølende krem. Var også godt med litt korsryggmassasje og det å ligge litt sånn krumt :-)
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 15. oktober 2007 #9 Skrevet 15. oktober 2007 Sliter med bekkenet og gjorde det også med førstemann. Men nå fikk jeg det mye tidligere. Går til maueell terapeut. Han masserer,strekker ut musklene og senene min og legger på varme. Er der en gang i uka. Dette hjelper meg utrolig mye. Itillegg hjelper det meg å ha variasjon iløpet av dagen. En liten gå tur,sitte litt,stå og ligge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå