Gå til innhold

Sovevogn/ sportsvogn til stor gutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minstegutten min er er nå 8 mnd og allerede nå begynner sportsvogna å bli trang å sove i. Den passer akkurat i lengden.... Han er en stor gutt som målte 74 cm og var 10,3 kg når han var 6,5 mnd. Så nå er han sikkert ikke så langt fra 80 cm og 11 kg...

Vogna hans er en Quinny Freestyle Comfort og han er som sagt snart for lang for den. Hadde samme problem med storebror , men denne gutten er enda større......

Har dere en vogn å anbefale ? Han skal jo sove i denne vogna i kanskje 2 år til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en simo 123-trille til gutten vår i barnehagen, sover kjempegodt i den. Bred og lang, god plass til voksipose også:)

Skrevet

Nå vet jeg jo ikke hvor mye du vil legge i detta men jeg har en TFK joggster twist og syns den er kjempe stor og go..

Har det sånn som deg jeg å, første mann var stor men nr var enda større så nå når jeg kjøpte vogn ville jeg være sikker på at jeg hadde vogn gjennom hele perioden;)

Skrevet

Signerer Mamma til 2 jenter....

TFG twist er kjempegod! Om du bestiller fra feks babyjungle.nl så blir den ikke så dyr heller (inkl porto og tollgebyr og moms betalte jeg totalt 4000,- mot nærmere 7000,- i butikken her:-)

Skrevet

teutonia mistral???

Den bruker jeg... Beste vognen jeg noen gang har hatt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...