Gå til innhold

Vinterderss og vinterstøvler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken vinterdress og vinterstøvel har dere kjøpt eller har dere tenkt til å kjøpe til ungene deres? Og hvor gamle er de ?

Må til byen i løpet av uka å shoppe litt og tvil gjerne høre positivt og negativt om de ulike dressene, fjor hadde vi Reima Tec og var veldig fornøyd..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har Skogstad vinterdress og Friends vintersko til eldstemann.

Skrevet

Vi har arvet en reimatec-dress og så har jeg kjøpt viking gore-tex vintersko og viking thermostøvler til han som supplement:) De viking thermostøvlene kjøpte jeg istedet for cherroxer, skal være bedre de vikingene, samt at de tåler mer kulde og er lettere og ikke så stiv på foten...

Han er 15 mnd. De to eldste har hatt viking gore-tex i 3 sesonger nå, fordet på 2 par. Kjempefornøyd, eneste grunn til at de fikk nye var at de andre ble for små:)

Skrevet

Har Helly Hansen vinterdress og Ecco goretex sko til storejenta...

Skrevet

i år blir det P.O.P dress og viking gore-tex til snuppen på 2,5år.

hadde blitt reima om ikke denne hadde vært på tibud. er storfornøyd med begge de dressene jeg.

Skrevet

Vi har kjøpt Sorel sko og Ticket2heaven dress. Hun er 3 år (men på størrelse med en 4 åring).

Har ikke erfaring med noen av delene, da vi tidligere har brukt andre merker. Grunnen til at vi valgte Ticket2heaven i år er fordi jeg har hørt mye (både her inne og i RL) at Reima ikke er så slitesterk til større barn. Ticket2heaven er også litt billigere. Sorelskoene har jo også blitt skrytt opp i skyene her inne så da fant jeg ut at det er verdt et forsøk. De finnes forøvrig også på tilbud på G-sport til 299 kr (koste egentlig 499).

Skrevet

Hadde også store planer om å kjøpe de sorel-skoene, men de ble litt stive synes jeg til han som er så liten, knerten er bare 15 mnd. Men blir nok å kjøpe de til neste år, eller året etter der igjen:) Har også hørt mye bra om de.

Skrevet

Ja jeg kan igrunn forestille meg at de kan bli stive på småføtter :o)

Skrevet

sjraff... har du termin valentines ady?

Minstegutten min er født 14 , februar nemlig ; ) skikkelig valentin baby !! hihi

Skrevet

Knerten på 2 har exit sin vinterdress (den minste, altså med baggy fasong) og ponny vintersko

Snuppa på snart 5 har exit sin exellent dress og rooteens (tror det er det de heter) vintersko.

Har hatt dressene tidligere og vært kjempefornøyd, de er varme, myke og vanntette! Ponny skoene hadde vi i fjor og så ingen grunn til å ikke kjøpe samme i år:-) Eldste fikk annet merke fordi vi ikke fant ponny sko i stor nok str...

Skrevet

Det finnes nok forskjellige Ponny sko tror jeg. Vi hadde Ponny for 2 år siden og de var kjempebra! Varme og gode og absolutt vanntette (snuppa stod i vanndammer lenge av gangen), ikke klamme, bare helt fantastiske!

Kjøpe derfor Ponnysko i fjor også, men de var helt rævva... Snuppa ble våt på beina bare hun tråkke i snøen og borrelåsene var ødelagte etter 1 mnd... Skikkelige drittsko, bestemte meg for aldri å kjøpe Ponny igjen.. :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...